زمان مطالعه: 1 دقیقه

فروش موتورهای سرقتی در فضای مجازی/ باند پنج نفره سارقان متلاشی شد

یک باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت که اقدام به فروش موتورهای سرقتی در فضای مجازی می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.
03 دی 1402
شناسه : 101765
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101765
136+
بالا
یک باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت که اقدام به فروش موتورهای سرقتی در فضای مجازی می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

حادثه 24 - یک باند پنج نفره سارقان موتورسیکلت که اقدام به فروش موتورهای سرقتی در فضای مجازی می‌کردند، شناسایی و منهدم شد.

سردار علی ولی پورگودرزی، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکارانم در معاونت مبارزه با سرقت وسایل نقلیه، اعضای این را شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی و فنی و البته هماهنگی با مرجع قضایی، سارقان را دستگیر کردند.

وی در خصوص شیوه سرقت‌های این باند افزود: سارقان موتورسیکلت‌ها را در پارکینگ‌ها شناسایی و با تخریب قفل اقدام به سرقت می‌کردند.

سردار ولی پور گودرزی ادامه داد: این افراد موتورهای سرقتی را در فضای مجازی به فروش می‌رساندند و تاکنون ۴۰ دستگاه موتور سرقتی توسط این باند از شهرهای اطراف تهران و شمال کشور کشف و توقیف شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت تاکید کرد: مالباختگان مطمئن باشند که تا آخرین موتور سرقتی شناسایی و با حکم قضایی توقیف و به صاحبان آن مسترد می‌شود.

وی یادآور شد: سارقان در واقع با جعل سند، موتورها را در فضای مجازی به فروش می‌رساندند و یک مالخر حرفه‌ای هم داشتند.

سردار ولی پور گودرزی به شهروندان توصیه کرد که حتما به هنگام خرید موتور بویژه در فضای مجازی با پرداخت هزینه اندک کارشناسی و احراز هویت مالک و احراز سند مالکیت اقدام به خرید کرده و از شماره شاسی و سرقتی نبودن موتور اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مورد قیمت فروش این موتورسیکلت‌ها نیز گفت: معمولا تا یک سوم قیمت واقعی این موتورها به فروش می‌رسیده است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر