زمان مطالعه: 2 دقیقه

رو شدن دست زن بدل‌انداز بازار طلافروشان آبیک

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری زن سارقی که به روش بدل‌اندازی از ۱۰طلافروشی در آبیک سرقت کرده بود، خبر داد.
02 دی 1402
شناسه : 101720
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101720
127+
بالا
فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری زن سارقی که به روش بدل‌اندازی از ۱۰طلافروشی در آبیک سرقت کرده بود، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری زن سارقی که به روش بدل‌اندازی از ۱۰طلافروشی در آبیک سرقت کرده بود، خبر داد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارکرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از طلافروشی‌های شهرستان آبیک، پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل شده و شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت. 

او افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد سارق زن جوانی است که با عنوان خریدار طلا به این واحدهای صنفی مراجعه داشته و حین روئیت طلاجات در فرصتی مناسب از غفلت فروشنده استفاده کرده و با بدل‌اندازی اقلام مورد نظر خود را سرقت کرده است.

سردار ابراهیمی گفت: کارآگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی و بررسی تخصصی از آثار باقیمانده در محل وقوع سرقت، هویت دقیق متهم را شناسایی کرده و طی یک عملیات اطلاعاتی منسجم این سارق را حین ارتکاب جرم در یکی از طلا فروشی های آبیک دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به ۱۰فقره سرقت با روش بدل‌اندازی از طلافروشی‌های آبیک اعتراف کرده و مقادیر قابل توجهی اقلام سرقتی نیز از او کشف شده، خاطرنشان کرد: با توجه به تردد این سارق در استان‌های همجوار و متصور بودن وقوع سرقت‌هایی از این دست در دیگر استان‌ها، از هموطنانی که به این روش مورد سرقت قرار گرفته اند تقاضا می‌شود به منظور پیگیری و شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مراجعه کنند.

آخرین اخبار «حوادث قزوین» را در صفحه حوادث قزوین حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر