زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات مرگ امید پایدار کشتی گیر تیم ملی بر اثر گازگرفتگی

در جریان 2حادثه مختلف در شمال و جنوب کشور، ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و 2قایقران نوجوان گیلانی جانشان را از دست دادند.
02 دی 1402
شناسه : 101689
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101689
978+
بالا
در جریان 2حادثه مختلف در شمال و جنوب کشور، ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و 2قایقران نوجوان گیلانی جانشان را از دست دادند.

حادثه 24 - در جریان 2حادثه مختلف در شمال و جنوب کشور، ملی‌پوش نوجوان کشتی ایران و 2قایقران نوجوان گیلانی جانشان را از دست دادند.

نخستین حادثه در شهرستان اندیمشک رخ داد. امید پایدار، سنگین ‌وزن ۱۹ساله تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران به همراه پدرش، پس از یک روز کارگری در حال استراحت در داخل یک چادر مسافرتی بودند که بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست دادند. امید پایدار در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ در بوداپست مجارستان به همراه تیم ملی نوجوانان ایران حضور داشت. این حادثه چهارشنبه شب گذشته در منطقه‌ای نزدیک اندیمشک رخ‌داد و متأسفانه به مرگ کشتی‌گیر کشورمان و پدرش منجر شد. پایدار از

کشتی‌گیران با آتیه و اخلاق مدار خوزستان بود که چندی پیش در مسابقات جوانان خوزستان به‌عنوان نخست رسید اما به‌دلیل شرایط بد اقتصادی به همراه پدر خود کارگری می‌کرد. او به‌علت مصدومیت دور از میادین بود اما به‌گفته نزدیکانش در شرایط بد مالی به‌سر می‌برد و برای امرار معاش و درمان خود مجبور به کارگری به همراه پدرش بود. ابوالفضل پایدار برادر این کشتی‌گیر نیز از قهرمانان کشتی ایران است.

جانباختن 2 عضو تیم ملی قایقرانی

دومین حادثه مرگبار اما در استان گیلان رقم خورد. امیرحسین شیرزادی و ساره فکوری از برترین‌های رشته قایقرانی در آب‌های آرام و عضو تیم گیلان بودند. آنها هفته گذشته در جریان سانحه رانندگی و واژگون شدن خودروی‌شان در کمربندی شهرستان بندرانزلی جانشان را از دست دادند. امیرحسین شیرزادی دارنده مدال طلا و نقره المپیاد استعدادهای برتر کشور و ساره فکوری عضو تیم قایقرانی گیلان در رشته آب‌های آرام بود. با این شکایت، دستور بازداشت مرد متجاوز صادر شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر