زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین خبر درباره رتبه‌ بندی معلمان بازنشسته/ معوقات رتبه‌بندی با حقوق آذر پرداخت می شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای ۵۰هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان خبر داد.
01 دی 1402
شناسه : 101676
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101676
275+
بالا
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای ۵۰هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان خبر داد.

حادثه 24 -مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی بازنشستگان رسته‌های آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش برای ۵۰هزار و ۵۰۰ نفر از مشمولان خبر داد.

بنابر اعلام اداره کل روابط عمومی واموربین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی مسکنی با اعلام این خبر گفت: موضوع رتبه بندی بازنشستگان رسته آموزشی و فرهنگی آموزش و پرورش براساس قانون باید اجرایی می شد اما با توجه به اینکه آموزش و پرورش در نیمه دوم ۱۴۰۱ احکام شاغلین و مشمولان رتبه بندی را صادر کرده بود، این مهم تاکنون به طول انجامید.

مسکنی با اشاره به دلیل‌ این موضوع، اظهارکرد: افرادی که در فاصله ۳۱/۶/۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، چون حکم کارگزینی با اعمال رتبه بندی در زمان اشتغال برای این عزیزان از طرف آموزش و پرورش صادر نشده بود، پرونده این عزیزان هم زمانی که به صندوق بازنشستگی کشوری تحویل شد بدون رتبه بندی بود.

وی با اشاره به تلاش‌ها و پیگیری‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و قدردانی از حوزه فنی صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: با پیگیری به عمل آمده در جهت اجرای رتبه بندی و براساس اعلام رسمی آموزش و پرورش، از مجموع حدود ۱۲۰هزار نفر که در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، حدود ۶۲ هزار نفر مشمول طرح رتبه‌بندی می‌شوند؛ یعنی معلمان و همکاران این دستگاه که مشمول بخشنامه ۲۳۰ بوده و رسته آن‌ها آموزشی و فرهنگی است.

مسکنی ادامه داد: صندوق بازنشستگی کشوری برای این عزیزان احکام اعمال رتبه بندی ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ را صادر کرده است و ضرایب سنواتی بعدی هم برای این عزیزان اعمال شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد: صدور احکام رتبه بندی معلمان بازنشسته و آغاز پرداخت معوقات فرهنگیان

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در مجموع ۵۰ هزار و ۴۷۷ نفر مشمول دریافت معوقه رتبه‌بندی شده‌اند، گفت: این تعداد به صورت میانگین ۳۷میلیون و ۲۰۰هزار تومان، ناشی از معوقه متناسب سازی در طول اجرای این قانون (متناسب سازی) یعنی از ۳۱/۶/۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ دریافت می کنند.

وی توضیح داد: صندوق بازنشستگی کشوری طی پرداختی که پس از واریز حقوق آذرماه خواهد داشت، به طور میانگین بابت معوقه سه ماهه مهر و آبان و آذر ۱۴۰۲ مبلغی معادل ۶ میلیون و ۶۴۵هزار تومان به حساب این تعداد از مشمولان واریز خواهد کرد که این عدد میانگین بوده و ممکن است افرادی کمتر یا بیشتر از این عدد دریافت کنند.

مسکنی تاکید کرد: این پرداخت‌ها تا پایان سال به صورت ماهانه و تا تکمیل و تسویه کامل معوقات عزیزان مشمول با تامین اعتبار لازم و همکاری سازمان برنامه و بودجه ادامه خواهد یافت.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر