زمان مطالعه: 1 دقیقه

حکم اعدام برای ۲ هزار نفر از مردم دلفان به اتهام فروش مواد مخدر

نماینده مردم دلفان از نامه نگاری خود با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.
30 آذر 1402
شناسه : 101648
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101648
446+
بالا
نماینده مردم دلفان از نامه نگاری خود با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.

حادثه 24 - نماینده مردم دلفان از نامه نگاری خود با رئیس قوه قضاییه خبر داد و گفت: هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.

یحیی ابراهیمی، نماینده مردم دلفان در مجلس شورای اسلامی در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، می گوید: «هفته گذشته به صورت میدانی از دلفان بازدید کردم و با خانواده‌های زندانیانی که به خاطر فروش مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند دیدار داشتم.»

وی افزود: «براساس گزارشاتی که خانواده زندانیان اعلام کردند، هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آن‌ها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.»

او گفت در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار جلوگیری از اجرای این احکام شده است.

ابراهیمی تاکید کرد: «من واقعا از این وضعیت متاثر شدم، هم برای خودم و هم برای مسئولینی که در طول ۴۴ سال گذشته، زمینه‌های ارتکاب جرم و این اعدام‌ها را فراهم کرده‌اند. متاسفانه اکنون شاهدیم که این افراد در آستانه اعدام قرار دارند.»

گفتنی است شهرستان دلفان در استان لرستان با ۱۴۵ هزار نفر جمعیت از جمله شهرستان‌های محروم است که نرخ بیکاری در آن از میانگین کشوری بیشتر و بالای ۲۵ درصد است.

«شاخص فلاکت» کل کشور در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴.۸ درصد برآورد شده است. این شاخص در استان لرستان ۶۷.۲ درصد گزارش شده است.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

دیدگاه ها
  • نرگس
    01 دی 1402
    خواهشا یک کار بدید دست مردم تابه فقر نیفتند وسرشان بالای دار نرود دستتون درد نکند

    پاسخ

پاسخ به :
= 5-4
ارسال نظر