زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ مرد شیشه ای در آشپزخانه ای در جنوب تهران

تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مردی جوان که جسدش در آشپزخانه خانه کشف شده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
30 آذر 1402
شناسه : 101639
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101639
118+
بالا
تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مردی جوان که جسدش در آشپزخانه خانه کشف شده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

حادثه 24 - تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مردی جوان که جسدش در آشپزخانه خانه کشف شده از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.

عصر سه شنبه بیست و هشتم آذر ماه به قاضی موسی رضازاده بازپرس جنایی تهران خبر رسید که مردی جوان در خانه اش جان باخته و مرگ او مشکوک است.

دقایقی از اعلام این گزارش می گذشت که تیم جنایی در محل حادثه که آپارتمانی در طبقه اول ساختمانی واقع در جنوب پایتخت بود، حضور یافت. مرد جان باخته حدود ۳۵ سال داشت و جسدش در آشپزخانه افتاده بود. روی صورتش آثار خون دیده می شد و بیش از ده ساعت از مرگش می گذشت. تحقیقات نشان می داد که مرد جان باخته با برادرش زندگی می کرده است.

او با دیدن پیکر بی جان برادرش داد و فریاد راه انداخته و همسایه ها را خبر کرده بود. وی در تحقیقات گفت: من و برادرم با هم زندگی می کردیم. او معتاد به شیشه است و هر وقت مواد مصرف می کند به شدت خشمگین می شود. تحت تاثیر توهمات عجیب شیشه قرار می گیرد و شیشه های اتاق را می شکند.

وی ادامه داد: شب قبل هم باز تحت تاثیرتوهمات شیشه بود که شیشه ها را شکست. بعد به سمت آشپزخانه رفت. من از خانه بیرون رفتم و وقتی برگشتم دیدم همچنان در آشپزخانه است و وقتی بالای سرش رفتم دیدم نفس نمی کشد و جان باخته است.

در ادامه به دستور بازپرس جنایی تهران جسد مرد جان باخته به پزشکی قانونی انتقال یافت. از سوی دیگر تحقیق از همسایه ها نشان داد که او مدام با برادرش درگیری داشته است. تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ مرد شیشه ای ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر