زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتهام محاربه برای راهزنان جاده‌ شوش به اهواز/ متهم ردیف اول 35 سال حبس و متهم ردیف دوم ۱۵ سال و یک روز حبس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: کیفرخواست پرونده راهزنی جاده شوش به اهواز با اتهام محاربه برای متهمین، از سوی این دادسرا صادر شد.
29 آذر 1402
شناسه : 101613
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101613
121+
بالا
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: کیفرخواست پرونده راهزنی جاده شوش به اهواز با اتهام محاربه برای متهمین، از سوی این دادسرا صادر شد.

 

حادثه 24 - دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: کیفرخواست پرونده راهزنی جاده شوش به اهواز با اتهام محاربه برای متهمین، از سوی این دادسرا صادر شد.

به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، صادق جعفری چگنی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان اظهار داشت: به‌دنبال وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در مسیر جاده‌ای اهواز به شوش در 15 تیرماه امسال، تحقیقات مقدماتی آغاز و پس ازینکه متهمین مورد شناسایی قرار گرفتند، سه نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد که متهمین دارای سوابق کیفری مشابه هستند و بخشی از اموال مسروقه از آنان کشف و ضبط شد.

 جعفری‌چگنی با بیان این که برخورد دستگاه قضایی با محلات نظم ‌امنیت عمومی جدی و ‌قاطعانه است، گفت: باتوجه به استفاده از سلاح و آثار به جا گذاشته شده از این جرم بر بزه‌دیدگان، کیفرخواست با اتهام محاربه صادر و به‌منظور ادامه رسیدگی به دادگاه انقلاب مرکز استان ارسال شد.

فروردین امسال  حکم ۳۵ سال تبعید برای راهزنان مسلح جاده‌های خوزستان صادر شده بود.

سال گذشته چند فقره سرقت در جاده‌ای اندیمشک به اهواز و مسیرهای اهواز به آبادان رخ داد که عوامل آن دستگیر و بازداشت شدند.

طبق رای صادره متهم ردیف اول این پرونده به اتهام مباشرت در محاربه از طریق راهزنی مسلحانه، به تحمل حبس در تبعید به مدت ۳۵ سال و متهم ردیف دوم نیز به تحمل ۱۵ سال و یک روز حبس تعزیری با احتساب ایام بازداشت محکوم شدند.

رییس کل دادگستری استان خوزستان با تاکید بر برخورد قاطعانه با عوامل ناامنی و بی‌نظمی در استان گفت: برخورد قاطع و بازدارنده با کسانی که امنیت مردم و جامعه را به مخاطره می‌اندازند و آسایش و آرامش آنان را به هم می‌زنند در دستور کار ویژه دادگستری استان است.

 آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر