زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات گروگان از چنگال آدم ربایان در سراوان

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم‌ربایان کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
28 آذر 1402
شناسه : 101565
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101565
113+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم‌ربایان کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم‌ربایان کمتر از ۲۴ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

سرهنگ احمد آذرکیش اظهار داشت: در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی 38 ساله توسط افراد ناشناس در یکی از میادین شهرستان سراوان پس از ضرب وجرح ربوده شده است، بلافاصله اقدامات اولیه در این راستا آغاز و موضوع با حساسیت ویژه‌ای توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سراوان دنبال شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان سراوان افزود: ماموران انتظامی سراوان بلافاصله در محل حضور یافته و در بررسی های اولیه دریافتند سرنشینان یک دستگاه پژو 405 ، فردی 34 ساله را پس از ضرب و جرح در یکی از میادین شهر ربوده و از محل متواری شده اند.

وی گفت: با انجام تحقیقات تخصصی و اطلاعاتی با بررسی دقیق اظهارات خانواده فرد ربوده شده و سرنخ های به دست آمده ماموران تحقیقات گسترده ای را برای آزاد سازی گروگان آغاز و سرانجام موفق شدند هویت متهمان را در یکی از محلات شهرستان سراوان شناسایی نمایند.

سرهنگ آذرکیش ادامه داد: ماموران پس از شناسایی مخفیگاه این آدم ربا بلافاصله محل را در محاصره خود در آورده و در عملیاتی دقیق و حساب شده موفق شدند در کمتر از 24 ساعت فرد ربوده شده را از چنگ آدم ربایان آزاد نمایند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر عامل اصلی این آدم‌ربایی با انگیزه اختلافات قبلی، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد کرده و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر