زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش‌نشانان قمی ناجی۲ شهروند گرفتار در چاه شدند

آتش‌نشانان قم در دو حادثه همزمان سقوط و حبس در چاه، جان دو نفر از شهروندان قمی را نجات دادند.
28 آذر 1402
شناسه : 101556
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101556
114+
بالا
آتش‌نشانان قم در دو حادثه همزمان سقوط و حبس در چاه، جان دو نفر از شهروندان قمی را نجات دادند.

حادثه 24 - آتش‌نشانان قم در دو حادثه همزمان سقوط و حبس در چاه، جان دو نفر از شهروندان قمی را نجات دادند.

سید محمد جواد سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: ظهر امروز سه شنبه ۲۸ آذر، ساعت ۱۱:۵۷ سقوط فرد به داخل چاه در شهرک قدس و ساعت ۱۲:۰۳ حبس فرد داخل چاه بلوار پیامبر اعظم (ص) به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

 به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، وی با تشریح چگونگی این حادثه، ادامه داد: در حادثه اول یک آقای ۲۳ ساله در شهرک قدس به دلیل پاره شدن سیم بکسل به داخل چاه سقوط می‌کند و همزمان در حادثه‌ای دیگر یک آقای ۳۵ ساله در بلوار پیامبر اعظم(ص) داخل چاه مشغول کار بوده که به دلیل سقوط شی‌ء دچار حادثه شده و توانایی حرکت را از دست می‌دهد.

سجادی اعلام سریع حادثه توسط شاهدان حاضر در محل به سامانه ۱۲۵ را از نکات مؤثر در موفقیت عملیات نجات دانست و تصریح کرد: با اعلام این حادثه بلافاصله ۳ دستگاه خودرو نجات به همراه ۹ نفر آتش‌نشان به بلوار پیامبر اعظم (ص) و ۲ واحد نجات به شهرک قدس اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اعلام موفقیت این عملیات نجات، گفت: خوشبختانه با سرعت عمل بالای نجات‌گران سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم هر دو مصدوم به سلامت خارج شده تحویل عوامل اورژانس شدند.

آخرین اخبار «حوادث قم» را در صفحه حوادث قم حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر