زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری راهزنان مسلح جاده‌ای در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.
28 آذر 1402
شناسه : 101554
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101554
179+
بالا
فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و انهدام باند سارقان مسلح محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر خبر داد.

 سردار یحیی الهی ۲۸ آذرماه در این باره بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت اعضای این باند که شامل ۷ سارق و یک مالخر بودند را در مخفیگاهشان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی طی یک اقدام ضربتی همزمان به ۵ نقطه شامل محل اختفاء سارقان و اموال مسروقه ورود که در نهایت ۸ نفر از اعضای این باند شامل ۷ سارق و یک مالخر به همراه یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقادیری فشنگ مربوطه دستگیر و در مخفیگاه آنان یک دستگاه خودرو سمند، یک دستگاه موتورسیکلت و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان اینکه ۵ دستگاه خودرو شامل ۳ دستگاه سواری و ۲ دستگاه وانت مورد استفاده سارقان نیز توقیف شده است، گفت: اعضای این باند به منظور تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی استان هستند.

سردار الهی در پایان ضمن هشدار به سارقان و هنجارشکن تصریح کرد: پلیس هرگز اجازه عرض اندام به افرادی که به هر نحو بخواهند مخل امنیت و آسایش مردم شوند را نخواهد داد و بدانند برخورد پلیس و دستگاه قضائی با این افراد برخوردی قاطع و پشیمان کننده خواهد بود.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر