زمان مطالعه: 2 دقیقه

آخرین خبر از وضعیت سه کویرنورد مفقود شده در بیابان‌های خوروبیابانک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک گفت: سه کویرنورد در بیابان‌های روستای عروسان کوره گز در این شهرستان مفقود شده بودند که پس از انجام عملیات ۵ ساعته نجات یافتند.
28 آذر 1402
شناسه : 101539
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101539
166+
بالا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک گفت: سه کویرنورد در بیابان‌های روستای عروسان کوره گز در این شهرستان مفقود شده بودند که پس از انجام عملیات ۵ ساعته نجات یافتند.

حادثه 24 - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک گفت: سه کویرنورد در بیابان‌های روستای عروسان کوره گز در این شهرستان مفقود شده بودند که پس از انجام عملیات ۵ ساعته نجات یافتند.

سید موسی موسوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک در نایین اظهار کرد: عوامل امدادی شهرستان خوروبیابانک در عملیات جستجو و نجات، سه‌ کویرنورد مفقود شده در بیابان‌های روستای عروسان کوره گز در فاصله ۵۰ کیلومتری شمال مرکز شهرستان خوروبیابانک را پیدا و به این روستا انتقال دادند.

وی ادامه داد: این عملیات با تلاش‌ و سخت‌کوشی عوامل امدادی انجام شد که سه نفر کویرنورد مفقود شده در بیابان‌های اطراف روستای عروسان کوره گز خوروبیابانک در سلامت کامل پیدا شدند.

موسوی افزود: پس اعلام حادثه درخصوص مفقود شدن تعدادی کویر نورد به مرکز EOC جمعیت هلال احمر استان اصفهان، تیمی سه نفره از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک، عوامل نیروی انتظامی و یک تیم از شرکت فسفات کارون به محل حادثه اعزام شدند که پس از جستجوی پنج ساعته افراد مفقود شده پیدا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خوروبیابانک ضمن تشکر از نجاتگران و امدادگران هلال احمر، فرماندهی انتظامی این شهرستان، شرکت فسفات کارون گفت: خوشبختانه حال عمومی افراد خوب است و در سلامت کامل هستند و متاسفانه همه ساله اتفاقات این چنینی در منطقه رخ می‌دهد.

وی در ادامه گفت: وضعیت گردشگری در شهرستان خوروبیابانک بسیار خوب است و مردم از نقاط مختلف کشور و حتی خارج از کشور در قالب تور گردشی و تفریحی، گردش و مسافرت شخصی و دیگر قالب‌ها به خوروبیابانک سفر می‌کنند که بعضی از آنها به علت نا آشنایی با منطقه و یا جدا شدن از گروه‌های گردشگری، مفقود می‌شوند.

موسوی با اشاره به دیگر خطرات در مناطق بیابانی افزود: حوادث خودرویی مانند واژگونی و بیرون افتادن افراد از خودروهای سافاری یکی دیگر از مشکلاتی است که در مناطق بیابانی باعث حادثه می‌شود‌.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر