زمان مطالعه: 3 دقیقه

کشف 4 جسد در پارک جنگلی / هر 4 نفر با شلیک گلوله کشته شده اند

کشف 4 جسد در پارک جنگلی کاراگاهان پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داد و در نهایت به یک قاتل سریالی رساند. اما این قاتل سریالی چه کسی است و چطور قربانیانش را به قتل می رساند؟
27 آذر 1402
شناسه : 101515
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101515
149+
بالا
کشف 4 جسد در پارک جنگلی کاراگاهان پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داد و در نهایت به یک قاتل سریالی رساند. اما این قاتل سریالی چه کسی است و چطور قربانیانش را به قتل می رساند؟

حادثه 24 - کشف 4 جسد در پارک جنگلی کاراگاهان پلیس را در برابر معمایی جنایی قرار داد و در نهایت به یک قاتل سریالی رساند. اما این قاتل سریالی چه کسی است و چطور قربانیانش را به قتل می رساند؟

سال ۲۰۲۱ پیدا شدن جسد برندی بلیک ۴۴ ساله در یک پارک جنگلی در نزدیکی سیاتل واشنگتن پلیس را در مقابل یک معمای جنایی قرار داد.

در حالیکه پلیس با حضور در پارک جنگلی تحقیقاتش را آغاز کرده بود، بقایای جسد دیگری نیز در نزدیکی جسد برندی پیدا شد. جسد برای شناسایی و تحقیقات به پزشکی قانونی منتقل شد و پلیس به گمان اینکه شاید اجساد دیگری در آن نزدیکی باشد، آن محل را مورد کاوش قرار داد، تا اینکه دو جسد دیگر نیز پیدا شد.

پیدا شدن بقایای ۴جسد در این محل پلیس را به این اطمینان رساند که با یک قاتل سریالی روبه‌روست. در ادامه تحقیقات مشخص شد که دو جسد آخر متعلق به مایکل گومان، ۵۹ ساله و پسرش ونس لکی گومان، ۳۱ ساله، است که هر دو با شلیک گلوله کشته شده بودند. اما همچنان هویت آخرین کسی استخوان‌هایش در جنگل پیدا شده بود، مشخص نبود.

با شروع تحقیقات برای کشف راز این جنایت‌ها، پلیس به ریچارد بردلی ۴۰ ساله، ساکن کنت واشنگتن رسید. با شناسایی قاتل، پلیس او را در یک عملیات غافلگیرانه دستیگر کرد.

او در بازجویی‌ها گفت که برای دزدیدن پول و مواد مخدر قربانیان به آنها می‌گفت که مقداری طلا دزدیده و در پارک جنگلی آنها را پنهان کرده‌ اما برای انتقال آنها به کمک نیاز دارد. از آنجا که صحبت از پول و طلا می‌شد، قربانیان نیز به طمع به دست آوردن بخشی از آن طلاها با وی همراه می‌شدند.

مرد جنایتکار توضیح داد: وقتی به مقصد می‌رسیدیم از آنها برای کندن زمین کمک می‌خواستم. وقتی آنها مشغول کندن می‌شدند با شلیک گلوله آنها را به قتل می‌رساندم و پول و مواد مخدری که همراهشان داشتند را می‌دزدیدم.

ریچارد بدون اینکه در مورد آخرین جسد کشف شده چیزی بگوید، به اتهام قتل۳ نفر محکوم و به زندان کینگ‌کانتی منتقل شد. اما پلیس برای پیدا کردن هویت استخوان‌های کشف شده تحقیقاتش را ادامه داد تا اینکه مدتی قبل با استفاده از فناوری دی ان ای، مشخص شد که جسد متعلق به امیلیو ماتورین ۳۶ ساله که در سال ۲۰۱۹ مفقود شدنش توسط نامزدش به پلیس گزارش شده بود.

در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که امیلیو وقتی خانه خود را ترک می‌کرد، همیشه با خود پول نقد و مواد مخدر داشت. به گفته نامزدش، روزی که امیلیو ناپدید شد، ۱۵هزار دلار و مقدار مواد مخدر همراهش بود.

با این اطلاعات مشخص شد که امیلیو نیز یکی از قربانیان ریچارد(قاتل سریالی) بوده است. به گفته پلیس، ریچارد پس از قتل امیلیو خودروی «بی ام و» او به همراه مواد مخدر و پول‌هایش را سرقت کرده و کمی بعد خودرو را در نزدیکی پارک جنگلی رها کرده بود. حالا و با افشای این حقایق قرار است مرد جنایتکار بار دیگر پای میز محاکمه قرار بگیرد. او متهم است ۴مرد را به بهانه پیدا کردن طلا به جنگل کشانده و به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

تازه ترین رویدادهای جهان را در صفحه اخبار جهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر