زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ کارگر ساختمانی بر اثر سقوط بالابر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد حادثه ساختمانی خبر داد و گفت: بر اثر سقوط بالابر، یکی از کارگران ساختمانی جان خود را از دست داد.
27 آذر 1402
شناسه : 101507
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101507
267+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد حادثه ساختمانی خبر داد و گفت: بر اثر سقوط بالابر، یکی از کارگران ساختمانی جان خود را از دست داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از وقوع یک مورد حادثه ساختمانی خبر داد و گفت: بر اثر سقوط بالابر، یکی از کارگران ساختمانی جان خود را از دست داد.

سرهنگ علیرضا دلیری اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در ساختمان در حال احداث یکی از محلات کرمانشاه، تیمی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات ابتدایی مشخص شد حادثه در ساختمان در حال احداث و به خاطر سقوط یک دستگاه بالابر از طبقه چهارم رخ داده است.

سرهنگ دلیری گفت: در این حادثه شخصی که به عنوان سنگ کار حضور داشته در حال بالا بردن مصالح ساختمانی به طبقه چهارم، سیم بکسل بالابر دچار پارگی شده و منجر به سقوط می شود.

این خبر را نیز از دست ندهید:

تعطیلی مدارس تهران / فردا این مقاطع تحصیلی تعطیل شد + جزئیات

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه بر اثر سقوط بالابر این شخص نیز به طبقه همکف سقوط و حین انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست می دهد.

وی در پایان از تشکیل پرونده ای در این خصوص و انتقال جسد فرد متوفی به پزشکی قانونی برای تعیین دقیق علت فوت وی خبر داد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر