زمان مطالعه: 3 دقیقه

قتل هولناک پسر ۸ ساله توسط پدر و مادر سنگدل / آنها به فرزندشان آب و غذا نمی دادند

زن و شوهری آنقدر به پسر 8 ساله شان آب و غذا ندادند و او را شکنجه کردند تا او به وضعیتی فجیع جان خود را از دست داد.
26 آذر 1402
شناسه : 101471
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101471
512+
بالا
زن و شوهری آنقدر به پسر 8 ساله شان آب و غذا ندادند و او را شکنجه کردند تا او به وضعیتی فجیع جان خود را از دست داد.

حادثه 24 - زن و شوهری آنقدر به پسر 8 ساله شان آب و غذا ندادند و او را شکنجه کردند تا او به وضعیتی فجیع جان خود را از دست داد.

فوریه سال گذشته، اداره خدمات کودکان و خانواده با تماس عجیبی مواجه شد. در آن تماس یک ناشناس از زندگی سخت و هولناک پسر ۸ ساله‌ای به نام ناوین جونز در خانه‌اش در ایلینوی آمریکا خبر داد.

ماموران این اداره برای بررسی به خانه جونزها رفتند. با وجود انکار پدر و مادر اما آنها در آن خانه پسری ۸ ساله لاغر و کوچکی را دیدند که به ظاهر دچار سو تغدیه بود. ماموران به شدت با والدین ناوین برخورد کرده و آنها را تهدید کردند که اگر این روند ادامه یابد، پلیس را در جریان قرار خواهند داد. آنها تصمیم گرفتند ناوین را با خود ببرند که او گفت که می‌خواهد نزد پدر و مادرش بماند. ماموران اداره خدمات کودکان نیز تصمیم گرفتند این خانواده را تحت نظر قرار دهند و از آنها تعهد گرفتند تا وضعیت ناوین را تغییر دهند.

اما خانواده ناوین به قول خود وفا نکردند و یک ماه بعد خبر رسید که ناوین در حال مرگ است. پلیس وارد ماجرا شد و به بررسی خانه جونزها پرداخت. پلیس در اتاق ناوین که قفل بود را گشود و آنچه را که میدید باور کردنی نبود. اتاق پر از ادرار و مدفوع بود. ماموران جسد نیمه جان، لاغر، اسکلتی و کبود پسر ۸ ساله را در اتاقش پیدا کردند. نشانه‌هایی از آزار جسمی در صورت، بدن، دست ها و پاهایش دیده می‌شد.

در یادداشت که برای برادر بزرگتر ناوین روی در اتاق زده شده بود، نوشته شده بود: «به نوین غذا و نوشیدنی نده، اجازه نده او از اتاق خارج شود. تا زمانی که من بیدار شوم او نیازی به چیزی نخواهد داشت، چون همه چیز دارد.»

در حالی که اتاق او فقط یک تخت و یک اسباب بازی داشت، بقیه خانه مبله و اتاق برادرش پر از اسباب بازی، دارای تلویزیون با بازی‌های ویدیویی و تختی مرتب بود.

پلیس استفانی جونز، ۳۷ ساله و براندون واکر، ۴۱ ساله را به اتهام قتل ناوین دستگیر کرد.جسد نیمه جان نوین به بیمارستان منتقل شد اما ناوین در ۲۹ مارس ۲۰۲۲ در بیمارستان درگذشت.

کالبد شکافی ناوین نشان داد که او هنگام مرگ ۱۳ کیلو بوده و به دلیل سوتغذیه مزمن لایه چربی زیر پوست خود را از دست داده است. علائم روی مچ نشان می‌داد که دستانش را بسته بودند و کبودی‌هایی در بدن داشت که در اثر ضربه‌های ناشی با جسم سنگین ایجاد شده بود. بنابر اعلام پزشکی قانونی ناوین دچار ایست قلبی شده که بر اثر گرسنگی ایجاد شده است.

هفته گذشته استفانی جونز، ۳۷ ساله، در جلسه محاکمه به قتل اعتراف کرد و براندون واکر، ۴۱ ساله، این هفته به همین اتهام محاکمه می‌شود. استفانی پس از صدور حکم در فوریه آینده با حداقل ۲۰ سال زندان روبرو خواهد شد. او قصد دارد علیه پدر پسرش شهادت دهد.  

ارسال نظر