زمان مطالعه: 1 دقیقه

طناب دار ۳ محکوم به قصاص در خوزستان پاره شد

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در نشست‌های عشایری مجزا و در راستای عمل به پویش به حرمت حضرت زهرا س می‌بخشم ۳ محکوم به قصاص در استان خوزستان بخشیده شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.
26 آذر 1402
شناسه : 101452
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101452
118+
بالا
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در نشست‌های عشایری مجزا و در راستای عمل به پویش  به حرمت حضرت زهرا س می‌بخشم ۳ محکوم به قصاص در استان خوزستان بخشیده شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: در نشست‌های عشایری مجزا و در راستای عمل به پویش  به حرمت حضرت زهرا س می‌بخشم ۳ محکوم به قصاص در استان خوزستان بخشیده شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

علی دهقانی اظهار داشت: با وساطت و تلاش مستمر کارگروه مشترک صلح و سازش شورای حل اختلاف و اداره کل زندان‌های استان خوزستان ۳ نفر محکوم به قصاص با پرداخت دیه موفق به جلب رضایت اولیای دم شدند و شرایط آزادی آنان فراهم شد. 

وی از همراهی سادات، شیوخ، بزرگان، متنفذین، خیرین و مصلحین اقوام و عشایر استان در ایجاد صلح و سازش در این پرونده‌ها قدردانی کرد و افزود: در کنار ترویج فرهنگ صلح و سازش، باید از اقدامات پیشگیرانه در زمینه بروز این اتفاقات نیز بهره برد. 

رئیس کل دادگستری استان خوزستان ادامه داد: یکی از راهکار‌های پیشگیرانه، ارتقای دانش حقوقی جامعه است که وظیفه همه دستگاه‌های متولی به‌ویژه صدا و سیما و سایر رسانه‌های جمعی استان است و نقش چشمگیری در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی دارد.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر