زمان مطالعه: 1 دقیقه

بانوان کارآفرین بخوانند/ شرایط ویژه حمایت از مشاغل زنان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر تسریع در روند تولید و حمایت از فعالیت‌های بانوان کارآفرین تاکید کرد.
25 آذر 1402
شناسه : 101407
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101407
103+
بالا
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر تسریع در روند تولید و حمایت از فعالیت‌های بانوان کارآفرین تاکید کرد.

حادثه 24 - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر تسریع در روند تولید و حمایت از فعالیت‌های بانوان کارآفرین تاکید کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در راستای رفع موانع تولید از واحد «فرآوری و تولید انواع جوانه‌ها و قاووت» واقع در شهرک صنعتی شهید باکری میاندوآب بازدید و با مدیر و کارکنان این واحد تولیدی گفتگو کرد.

خسرو شهبازی در این بازدید با تاکید بر تسریع در روند تولید و حمایت از فعالیت‌های بانوان کارآفرین گفت: زنان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند، و به منظور استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود این قشر از جامعه و بها دادن به ایده‌ها و طرح‌های بانوان کارآفرین، باید در راستای توانمندسازی و ایجاد زمینه اشتغال برای بانوان علاقمند به فعالیت و حضور در جامعه، برنامه ریزی کرد.

رضا مقدم مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب نیز در این بازدید گفت: این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۲۵ تن انواع سویق و مکمل غذایی کودک و بزرگسال، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۶۰ متر مربع، با یک هزار و ۳۶۰ مترمربع تأسیسات مسقف و اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان در سال ۱۳۹۶ راه اندازی شده و با راه اندازی این واحد تولیدی برای ۱۵ نفر بصورت مستقیم و ۲۵ نفر به طور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

آخرین اخبار اجتماعی را در صفحه اخبار اجتماعی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر