زمان مطالعه: 2 دقیقه

این سلبریتی ها به تلویزیون برمی گردند

صحبت‌های مدیر شبکه چهار درباره «تفتیش عقاید روشنفکری» و دو پیام از دو بازیگر سینما و تلویزیون با واکنش‌های مختلفی همراه بود در حالی‌که رئیس صداوسیما پرده از فشار روانی روی چهره‌ها برمی‌دارد.
23 آذر 1402
شناسه : 101384
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101384
124+
بالا
صحبت‌های مدیر شبکه چهار درباره «تفتیش عقاید روشنفکری» و دو پیام از دو بازیگر سینما و تلویزیون با واکنش‌های مختلفی همراه بود در حالی‌که رئیس صداوسیما پرده از فشار روانی روی چهره‌ها برمی‌دارد.

حادثه 24 -صحبت‌های مدیر شبکه چهار درباره «تفتیش عقاید روشنفکری» و دو پیام از دو بازیگر سینما و تلویزیون با واکنش‌های مختلفی همراه بود در حالی‌که رئیس صداوسیما پرده از فشار روانی روی چهره‌ها برمی‌دارد.

بازگشت چهره‌ها حرف و حدیث‌های بسیاری را به دنبال دارد. روزی حمله و هجمه با اکانت‌های اصطلاحاً فیک رهسپارِ حمله به چهره‌ها می‌شوند و روزی جریان‌هایی او را در سینما و مدیوم‌هایی غیر از تلویزیون بایکوت می‌کنند تا پایِ او به رسانه ملّی باز نشود.

به تعبیر برخی، این به دنبال همان زیر سؤال بردن مرجعیت رسانه ملّی است. حالا پیمان جبلی رئیس صداوسیما در حاشیه آیین نکوداشت هفته پژوهش صحبت‌های مدیر شبکه چهار سیما درباره تفتیش عقاید روشنفکری و به نوعی نُطُق‌کشی که برخی از چهره‌ها جرأت پیدا نکنند به تلویزیون بیایند، را تأیید می‌کند.

او از این حقیقت پرده برداشت که «بخشی از چهره‌ها خودشان به ما ابراز کرده‌اند که به دلیل فشار‌های روانی وارد شده از بیرون و همان عبارتی که مدیر محترم شبکه چهار استفاده کردند، تمایلی به همکاری ندارند. دلایل مختلف دیگری هم وجود دارد که بخشی هم مالی است. بخشی هم شاید فعلاً در شرایطی نیستند که بخواهند همکاری کنند.»

چندی پیش معاون سیما رسماً درباره چهره‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: «تمام برند‌هایی که در سازمان صداوسیما در این سال‌ها موفقیت کسب کردند، جزو سرمایه‌های صداوسیما هستند و سازمان هم از هیچ برندی صرف‌نظر نمی‌کند و در حال مذاکره با همه آن‌ها هم هست.»
ناگفته نماند که برخی از مدیران تلویزیون جسته و گریخته به مذاکره با برخی از چهره‌ها و کارگردانان شناخته‌شده همچون «مهران مدیری» و حتی «حسن فتحی» هم اشاره کردند، گویا قرار است اختلافات مدیری و صداوسیما با بازگشت او و ساخت یک سریال در سال آینده به پایان برسد.

بدین ترتیب بعد از فرزاد حسنی و محمدرضا گلزار، مهران مدیری سومین چهره‌ای باشد که به تلویزیون بازمی‌گردد، اما جز محمدرضا گلزار که چندی پیش با اعلام خبر پخش برنامه او از شبکه سه سیما احتمالاً در فصل زمستان، بازگشت دو هنرمند دیگر در حالت گمانه‌زنی قرار دارد و البته می‌توان بازگشت فرزاد حسنی را قطعی‌تر دانست، چون محسن برمهانی خبر چندی پیش بازگشت فرزاد حسنی و ساخت برنامه‌ای جدید را به‌گونه‌ای تأیید کرد.

آخرین اخبار فرهنگی را در صفحه اخبار فرهنگی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر