زمان مطالعه: 2 دقیقه

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی با یک ابهام

ترکیب استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس کاملا به رسیدن یا نرسیدن ایمان سلیمی بستگی دارد.
23 آذر 1402
شناسه : 101377
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101377
208+
بالا
ترکیب استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس کاملا به رسیدن یا نرسیدن ایمان سلیمی بستگی دارد.

حادثه 24 - ترکیب استقلال برای دیدار برابر پرسپولیس کاملا به رسیدن یا نرسیدن ایمان سلیمی بستگی دارد.

هر چند که باشگاه استقلال تصاویری از ایمان سلیمی را در آخرین جلسه تمرینی تیم پیش از دربی پایتخت منتشر کرد ولی حضور این بازیکن در دیدار برابر پرسپولیس هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

تقریبا می‌توان گفت که ترکیب استقلال و انتخاب سیستمی که نکونام با آن به مصاف پرسپولیس می‌رود، به ایمان سلیمی بستگی دارد و این موضوع به یک ابهام بزرگ تبدیل شده است چرا که اساسا ارنج و آرایش تیم به این بازیکن بستگی دارد.

در زیر و با فرض حضور این بازیکن در جمع نفرات اصلی، ترکیب احتمالی آبی پوشان را مرور می‌کنیم:

استقلال سیدحسین حسینی از سه دربی آخر خاطرات خوبی ندارد. او به واسطه شکست در فینال حذفی با انتشار یک استوری از استقلال خداحافظی کرد ولی دوباره به این تیم بازگشت و حالا در بازی امروز به دنبال جبران این موضوع است تا حسابی دل هواداران استقلال را به دست بیاورد.

استقلال با فرض رسیدن ایمان سلیمی به این مسابقه، او در کنار آرمین سهرابیان و روزبه چشمی مثلث خط دفاعی استقلال را تشکیل می‌دهند. نکونام باز هم تیمش را با چینش سه مدافع راهی زمین مسابقه می‌کند.

استقلال وینگ بک راست استقلال در این مسابقه احتمالا صالح حردانی خواهد بود. بازیکنی که در بازی قبل برابر فولاد عملکرد خوبی داشت و در سمت مقابل نیز از ابوالفضل جلالی استفاده می‌شود.

استقلال امید حامدی فر در دو بازی قبلی از ابتدا برای استقلال به میدان رفت و نکونام برای این بازی نیز از این بازیکن جوان استفاده خواهد کرد و او در کنار مهدی مهدی پور و آرش رضاوند بازیکنان خط میانی تیم خواهند بود.

استقلال عناصر تهاجمی استقلال همان بازیکنان دیدارهای قبلی خواهند بود. نکونام از زوج مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در خط حمله بهره می‌برد و امید گلزنی تیم به این دو بازیکن است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس:

سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – ایمان سلیمی – آرمین سهرابیان – امید حامدی فر – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – ابوالفضل جلالی – صالح حردانی – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر