زمان مطالعه: 1 دقیقه

درگیری مسلحانه طایفه ای در دزفول/ عوامل درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی دزفول گفت: سه نفر از عوامل اصلی درگیری مسلحانه طایفه ای در این شهرستان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف نیز از مخفیگاه این متهمان کشف شد.
22 آذر 1402
شناسه : 101367
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101367
216+
بالا
فرمانده انتظامی دزفول گفت: سه نفر از عوامل اصلی درگیری مسلحانه طایفه ای در این شهرستان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف نیز از مخفیگاه این متهمان کشف شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی دزفول گفت: سه نفر از عوامل اصلی درگیری مسلحانه طایفه ای در این شهرستان دستگیر و یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف نیز از مخفیگاه این متهمان کشف شد.

سرهنگ روح اله یاری زاده چهارشنبه شب افزود: به دنبال وقوع یک فقره درگیری مسلحانه طایفه ای در یکی از مناطق دزفول، ماموران انتظامی به سرعت شناسایی عوامل این درگیری را در دستور کار قرار دادند.

 وی علت این درگیری را اختلافات طایفه ای قبلی عنوان کرد و ادامه داد: ماموران پاسگاه انتظامی قبله ای با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری بزرگان ۲ طایفه، سه نفر از عاملان اصلی این درگیری را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی عملیات‌هایی ضربتی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول افزود: یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف به همراه یک تیغه خشاب و مهمات مربوطه که در درگیری اخیر از آن استفاده شده بود در مخفیگاه این متهمان کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور ادامه مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اواخر شهریور ماه امسال نیز فرمانده انتظامی شهرستان دزفول با اعلام وقوع یک فقره نزاع طایفه‌ای در این شهرستان از دستگیری ۵۳ نفر از عوامل بروز این نزاع و کشف سه قبضه سلاح از این متهمان خبر داده بود.

آخرین اخبار «حوادث خوزستان» را در صفحه حوادث خوزستان و حوادث اهواز حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر