زمان مطالعه: 2 دقیقه

مطلب دندانپزشک قلابی در جنوب تهران پلمپ شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت یک دندانپزشک قلابی در شهرری خبر داد و اعلام کرد که کلینیک محل فعالیت این فرد نیز پلمپ شد.
22 آذر 1402
شناسه : 101364
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101364
204+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت یک دندانپزشک قلابی در شهرری خبر داد و اعلام کرد که کلینیک محل فعالیت این فرد نیز پلمپ شد.

 حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت یک دندانپزشک قلابی در شهرری خبر داد و اعلام کرد که کلینیک محل فعالیت این فرد نیز پلمپ شد.

سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان به پلیس فتا  مراجعه و از فعالیت و تبلیغات یک دندانپزشکی در فضای مجازی شکایت کردند. به گفته شاکیان این افراد در اثر اقدامات انجام شده از سوی این فرد به بیماری‌های عفونی مبتلا شده بودند. در همین راستا نیز رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

 وی ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و تحقیقات تخصصی ماموران پلیس فتا مشخص شد فردی که خود را پزشک معرفی کرده بود، با اجاره اتاق در یک کلینیک و تبلیغات گسترده در فضای مجازی اقدام به ارائه خدمات زیبایی و دندانپزشکی کرده است. اما افرادی که به او مراجعه کرده‌اند پس از مدتی دچار بیماری‌های عفونی شدید شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام هماهنگی با مقام قضایی، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان ری پس از انجام هماهنگی‌های قضائی به محل این کلینیک رفته و دندانپزشک مذکور قلابی و مدیر کلینیک پزشکی و زیبایی دستگیر کردند. در جریان بررسی‌های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد که فردی که خود را دندانپزشک معرفی کرده بود، هیچگونه مدرک و مجوز دندانپزشکی ندارد.

طرهانی با بیان اینکه مجموعه پزشکی حسب دستور مقام قضائی پلمب شد، گفت: متهم دستگیر شده پس از انتقال به مقر انتظامی تحت بازجویی قرار گرفت. او گرچه در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی بود اما پس از مواجهه با ادله و مستندات پلیس لب به اعتراف بازکرد و گفت که سال‌ها قبل به مدت دو ترم دانشجو پزشکی بوده اما ترک تحصیل کرده و حالا به دلیل مشکلات مالی اقدام به این فعالیت تحت عنوان دندانپزشک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه برای پزشک قلابی و مدیر کلینیک مذکور پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این دو نفر به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان در حال انجام است.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر