زمان مطالعه: 1 دقیقه

آدم ربایی در اصفهان به خاطر ۲۶۴ سکه تقلبی

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری 3 گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.
22 آذر 1402
شناسه : 101361
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101361
162+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری 3 گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت از دستگیری 3 گروگان گیر خبر داد و گفت: با هوشیاری ماموران پلیس، فرد گروگان گرفته شده آزاد شد.

حمزه بهرامی، فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید سالاری این فرماندهی در حین کنترل تردد خودروهای عبوری و اجرای طرح‌های پیشگیرانه انتظامی، به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ با ۳ سرنشین مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.

وی گفت: پس از متوقف شدن خودرو و در بررسی دقیق ماموران پلیس مشخص شد شخصی در کف خودرو با دست و پای بسته افتاده که برای مخفی کردن وی از دید پلیس، صورت او را با کاپشن و لباس پوشانده بودند.

بهرامی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد در یک اختلاف مالی و در پی خرید و فروش سکه‌های تقلبی در استانی دیگر، ۳ سرنشین این خودرو به عنوان خریدار اقدام به ربایش این فرد کرده بودند که با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویین میاندشت با اشاره به کشف ۲۶۴ سکه تقلبی از خودرو توقیفی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

آخرین اخبار «حوادث اصفهان» را در صفحه حوادث اصفهان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر