زمان مطالعه: 1 دقیقه

انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه طعمه حریق شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه خبر داد.
22 آذر 1402
شناسه : 101351
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101351
114+
بالا
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه خبر داد.

حادثه 24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه خبر داد.

سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:  حوالی ساعت 15:30 یک مورد حادثه حریق در محدوده خیابان سمیه به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه منفی یک این ساختمان، فضایی برای نگهداری از لوازم بنایی و مصالح و ... قرار داشت و این محل دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه در این محل موادی نظیر رنگ و ... نیز نگهداری می‌شد، گفت: محل حادثه انبار رنگ نبوده و تنها مقادیری رنگ نیز در آن نگهداری شده بود. آتش‌نشانان نیز بلافاصله پس از حضور در محل اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند و خوشبختانه در حال حاضر شعله‌های آتش در این محل خاموش شده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است. این آتش‌سوزی چندان وسیع و گسترده نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود:‌ این حادثه برابر آخرین گزارش‌ها موردی ناشی از خسارت جانی درپی نداشته است. علت آن نیز پس از اطفاء کامل حریق و ایمن‌سازی از سوی کارشناسان حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر