زمان مطالعه: 1 دقیقه

پایان 5 سال فرار شرور آدم ربا در زرند

رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.
22 آذر 1402
شناسه : 101347
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101347
144+
بالا
رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.

حادثه 24 - رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.

ابوالفضل فرحبخش گفت: در ادامه اجرای طرح کنترل و جمع آوری اراذل و اوباش شناسنامه دار متهم به آدم ربایی با محکومیت قطعی حبس تعزیری پس از پنج سال در زرند دستگیر شد.

وی افزود: در پی نیابت قضایی از دادگاه کیفری شهرستان کرمان، مبنی بر احتمال حضور عضو یکی از متهمین آدم ربایی و شرارت در زرند، با صدور حکم جلب، برای دستگیری نامبرده اقدام گردید.

این مقام قضایی گفت: در پرونده این شرور اتهام‌های از قبیل سرقت مسلحانه، حمل، خرید و فروش سلاح غیر مجاز، توهین، تهدید و ضرب و جرح نیز دیده می‌شود که با سوابق موجود پس از صدور رای قطعی در سال ۱۳۹۷ به علت بزه آدم ربایی و محکومیت به حبس تعزیری متواری شده بود با تلاش و فعالیت اطلاعاتی عوامل انتظامی و ماموران واحد اجراییات دادگستری زرند شناسایی و طی عملیات ضربتی و اقدامات غافلگیرانه پس از پنج سال در زرند دستگیر و برای تحمل دوران محکومیت تحویل زندان شده است.

رییس حوزه قضایی زرند ضمن تشکر از عوامل فراجا در تامین نظم و امنیت شهرستان و دستگیری اراذل و اوباش گفت: با اشراف اطلاعاتی موجود زرند برای عاملان شرارت امن نیست، اما در این خصوص و اصلاح جامعه شهروندان نیز مسئولیت اجتماعی دارند و بایستی نقش خود را در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به طرق مختلف ایفا نموده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث کرمان» را در صفحه حوادث کرمان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر