زمان مطالعه: 1 دقیقه

افرادی که فشار خون دارند این ماده سفید را بخورند + جزئیات

افرادی که دچار فشارخون هستند همیشه به دنیال مواد خوراکی مفید و بدون ضرر هستند. اما یکی از خوراکی های سفید برای آنها مفید است که شاید تا حالا نمی دانستید.
22 آذر 1402
شناسه : 101331
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101331
80+
بالا
افرادی که دچار فشارخون هستند همیشه به دنیال مواد خوراکی مفید و بدون ضرر هستند. اما یکی از خوراکی های سفید برای آنها مفید است که شاید تا حالا نمی دانستید.

حادثه 24 - افرادی که دچار فشارخون هستند همیشه به دنیال مواد خوراکی مفید و بدون ضرر هستند. اما یکی از خوراکی های سفید برای آنها مفید است که شاید تا حالا نمی دانستید.

پنیر سوییسی همان‌طور که از نام این پنیر مشخص است اصالت سوئیسی دارد. این پنیر که بافت تقریبا سفتی دارد معمولا از شیر گاو تهیه می‌شود و طعم ملایم و شوری دارد.

سوراخ‌های روی این پنیر توسط باکتری‌هایی تشکیل می‌شوند که در طی فرآیند تخمیر، گاز آزاد می‌کنند. یک اونس پنیر سوئیسی تهیه شده از شیر کامل حاوی موارد زیر است:

    کالری: ۱۱۱

    پروتئین: ۸ گرم

    چربی: ۹ گرم

    کربوهیدرات: کمتر از ۱ گرم

    سدیم: ۵۳ میلی گرم – ۲ درصد از مصرف روزانه

    کلسیم: ۲۵ درصد از مصرف روزانه

از آن‌ جایی ‌که پنیر سوئیسی نسبت به سایر پنیرها سدیم و چربی کمتری دارد اغلب برای افرادی که مبتلا به فشار خون بالا هستند توصیه می‌شود.

علاوه ‌بر این تحقیقات نشان می‌دهد که پنیر سوئیسی دارای ترکیبات مختلفی است که آنزیم مبدل آنژیوتانسین (ACE) را مهار می‌کند.

ACE عروق خونی را باریک می‌کند و فشار خون را در بدن شما افزایش می‌دهد. بنابراین ترکیباتی مانند پنیر سوئیسی می‌توانند به جلوگیری از ایجاد این مشکل، کمک کنند.

آخرین مطالب مشاوره را در صفحه مشاوره حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

کلمات کلیدی:
ارسال نظر