زمان مطالعه: 1 دقیقه

واژگونی مرگبار اتوبوس در محور اسفراین- بجنورد/  ۲ فوتی و ۱۵ مصدوم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز(دوشنبه) در محور بجنورد- اسفراین ۲ فوتی و ۱۵ نفر مصدوم داشت.
20 آذر 1402
شناسه : 101208
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101208
125+
بالا
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز(دوشنبه) در محور بجنورد- اسفراین ۲ فوتی و ۱۵ نفر مصدوم داشت.

حادثه 24 - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: واژگونی اتوبوس امروز(دوشنبه) در محور بجنورد- اسفراین ۲ فوتی و ۱۵ نفر مصدوم داشت.

ابراهیم صارمی اظهار کرد: این سانحه ساعت ۵:۳۱ دقیقه صبح امروز در گردنه اسدلی محور اسفراین- بجنورد گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس از مبدا زاهدان در حال تردد در این محور بود افزود: بلافاصله ۶ تیم عملیاتی هلال احمر با ۹ دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.

صارمی ادامه داد: در این سانحه ۲ سرنشین فوت و ۱۵ نفر نیز آسیب دیدند که ۱۰ نفر از مصدومان بلافاصله به مراکز درمانی خراسان شمالی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی گفت: پنج نفر از سرنشینان نیز در اتوبوس گیر افتاده بودند که بعد از رهاسازی به بیمارستان های استان منتقل شدند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

آخرین اخبار «حوادث خراسان شمالی» را در صفحه حوادث خراسان شمالی و حوادث بجنورد حادثه 24 بخوانید.

 صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر