زمان مطالعه: 1 دقیقه

سورپراز استقلال و نکونام در آستانه دربی

با معاینات پزشکی صورت گرفته مشخص شد که قرنیه چشم ایمان سلیمی مشکلی ندارد و تاری دید او هم برطرف می‌شود.
20 آذر 1402
شناسه : 101201
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101201
96+
بالا
با معاینات پزشکی صورت گرفته مشخص شد که قرنیه چشم ایمان سلیمی مشکلی ندارد و تاری دید او هم برطرف می‌شود.

حادثه 24 - با معاینات پزشکی صورت گرفته مشخص شد که قرنیه چشم ایمان سلیمی مشکلی ندارد و تاری دید او هم برطرف می‌شود.

ایمان سلیمی مدافع آبی پوشان در جریان دیدار با فولاد اتفاقی تلخ را تجربه کرد. او در برخوردی که با محمد علی‌نژاد داشت به شدت از ناحیه چشم راست آسیب دید. برخورد سر علی‌نژاد با سلیمی باعث شد تا او از ناحیه چشم بشدت مصدوم شود و در نهایت با کم شدن دید تعویض شد.

تصاویری که از چشم سمت راست مدافع استقلال بعد از بازی منتشر شد نگرانی‌ها درباره وضعیت او را بیشتر کرد. به همین خاطر پزشکان استقلال سلیمی را نزد متخصص قرنیه بردند تا چشم او را مورد معاینه قرار بدهند.

موضوعی که برای مدافع استقلال نگران کننده بود، ایجاد شده تاری دید اندک در چشمش بود و به همین خاطر قرنیه او تحت معاینه دقیق قرار گرفت و مشخص شد که مشکل خاصی ندارد. شدت ضربه هم به حدی بوده که کمی تاری دید ایجاد شده و این مساله در روزهای آینده برطرف خواهد شد.

اصلی‌ترین مشکل تورم و کبودی چشم سلیمی است که باعث شده دید او بسیار محدود شود. از این رو استقلال روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس به میدان می‌رود و وضعیت سلیمی مشخص نیست.

پزشکان استقلال در تلاش هستند تا برای کاهش تورم و کبودی چشم سلیمی این بازیکن را به دربی برسانند اما وضعیت او فعلا مشخص نیست و باید دید آیا تا روز پنجشنبه تورم چشم کمتر خواهد شد یا خیر.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر