زمان مطالعه: 1 دقیقه

آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند خاموش شد / جان آتش نشانان در خطر است‌

استاندار خراسان جنوبی از مهار آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند خبر داد و گفت که تیم های امدادی و آتش‌نشانی در حال پایش منطقه ‌هستند.
19 آذر 1402
شناسه : 101162
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101162
188+
بالا
استاندار خراسان جنوبی از مهار آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند خبر داد و گفت که تیم های امدادی و آتش‌نشانی در حال پایش منطقه ‌هستند.

حادثه 24 - استاندار خراسان جنوبی گفت: ساعتی پیش آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند مهار شد و تیم های امدادی و آتش‌نشانی در حال پایش منطقه ‌هستند.

جواد قناعت امشب در جمع خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت آتش‌سوزی پالایشگاه هیدروکربن ‌بیرجند اظهار داشت: در ساعات اولیه آتش در حال مهار شدن بود اما متاسفانه ماهیت میعانات گازی به گونه‌ای بود که باعث توسعه آتش شد، لذا برای حفظ جان آتش نشانان و تیم‌های امدادی ناچار شدیم که منطقه را تخلیه کنیم.

وی با اشاره به اینکه ‌شدت حرارت آنقدر زیاد ‌بود که ما شاهد انفجارهایی در مخازن بودیم، افزود: ‌از مجموع ۱۸ مخزنی که در این مینی پالایشگاه وجود داشت، ۱۵ تاکنون منفجر و سوختند و سه مخزن دیگر ‌باقی مانده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از همان ساعات اولیه تیم‌ها و خودروهای امدادی و اعضای ستاد مدیریت بحران در محل حادثه حضور پیدا کردند و مدیریت صحنه را بر عهده داشتند، تصریح کرد:‌ مکاتبه‌ای با سازمان مدیریت بحران کشور خواهیم داشت و از کارشناسان این سازمان و وزارت نفت درخواست خواهیم کرد که با حضور میدانی علت حادثه را بررسی و اعلام کنند.  

ارسال نظر