زمان مطالعه: 1 دقیقه

اعلام اسامی 5 تکنسین‌ فوت شده در مخزن پمپاژ نفت کوهدشت / عملیات بیرون آوردن اجساد کماکان ادامه دارد

اسامی تکنسین‌های فوت شده در مخزن پمپاژ نفت در کوهدشت اعلام شد و به گفته فرماندار عملیات بیرون آوردن اجساد کماکان ادامه دارد.
19 آذر 1402
شناسه : 101149
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101149
209+
بالا
اسامی تکنسین‌های فوت شده در مخزن پمپاژ نفت در کوهدشت اعلام شد و به گفته فرماندار عملیات بیرون آوردن اجساد کماکان ادامه دارد.

حادثه 24 - اسامی تکنسین‌های فوت شده در مخزن پمپاژ نفت در کوهدشت اعلام شد و به گفته فرماندار عملیات بیرون آوردن اجساد کماکان ادامه دارد.

و به نقل از سخنگو و رئیس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، در پی حادثه روز گذشته در مرکز انتقال برداسپی کوهدشت بلافاصله نیروهای امدادگر، متخصصان HSE و حراست به محل حادثه  اعزام شدند اما متأسفانه شدت گازگرفتگی منجر به فوت هر ۵ نفر شد.

فوت‌شدگان از کارکنان  شرکت ارگ‌سازان ناده بودند که فعالیت لایروبی مخازن را برعهده داشتند، این افراد وارد این مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام شده بودند که به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند.

حسن لطفی، علی احمدجو، امین طالبیان، علی‌اکبر جباری و محمد احمدجو از جانباختگان این حادثه بودند.

موضوع حادثه از نخستین ساعات پس از اعزام گروه‌ها و متخصصان واحدهای HSE، آتش‌نشانی و حراست به منطقه در حال بررسی است و پس از بررسی‌های کارشناسان، جزییات بیشتری درباره ابعاد این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

محمد مرادی فرماندار کوهدشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: عملیات خارج کردن اجساد همچنان ادامه دارد و با توجه به سمی بودن مخزن کار را ایمنی بالا پیش می‌رود و احتمالا تا ظهر امروز طول می‌کشد. به همین منظور مخزن نفت تخلیه شده است.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر