زمان مطالعه: 1 دقیقه

اخاذی از مردم با لباس پلیس در گرمی

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری مأموران قلابی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.
19 آذر 1402
شناسه : 101143
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101143
149+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری مأموران قلابی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان گرمی از دستگیری مأموران قلابی در عملیات مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ طاهر فعال ۱۹ آذر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه ۲ نفر با استفاده از یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ خود را پلیس معرفی و از این عنوان قصد اخاذی و سوء استفاده از شهروندان و رانندگان خودروهای عبوری دارند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان گرمی قرار گرفت.

وی افزود: با محرز شدن صحت گزارش های دریافتی و هماهنگی قضائی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خودروی مأموران قلابی را جاده برزند شناسایی و موفق شدند در عملیاتی هوشمندانه آنان را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو و منزل ماموران قلابی یک قوطی افشانه دفاع شخصی، یک دستگاه بی سیم دستی، باطوم، دستگاه چشمک زن پلیسی، کلت کمری قلابی و یک قبضه اسلحه شکاری کشف گفت: مأموران قلابی به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فعال از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سوء استفاده افراد کلاهبردار، در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مأمور پلیس یا ادارات دولتی معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست نمایند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث اردبیل» را در صفحه حوادث اردبیل حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر