زمان مطالعه: 1 دقیقه

سارق حرفه‌ای طلافروشی در ونک پس از یک ساعت دستگیر شد

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای یک مغازه طلافروشی در محدوده ونک خبرداد.
19 آذر 1402
شناسه : 101140
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101140
146+
بالا
سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای یک مغازه طلافروشی در محدوده ونک خبرداد.

حادثه 24 - سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای یک مغازه طلافروشی در محدوده ونک خبرداد.

سرهنگ کیومرث حسنوند در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال اعلام سرقت از یک مغازه طلافروشی در محدوده ونک، ماموران کلانتری 145 ونک سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران این کلانتری قرار گرفت.

وی با اشاره تحقیقات میدانی ماموران گفت:‌ ماموران با انجام بررسی‌های دقیق از محل وقوع سرقت و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سارق تنها چند دقیقه پس از سرقت شدند. در ادامه نیز با اقدامات انجام شده، این فرد حدود یک ساعت پس از ارتکاب سرقت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

 سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازرسی از متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده از این فرد یک دستگاه تلفن همراه سرقتی و مقادیر طلای مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند. همچنین این فرد تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود و نیز 15 فقره سرقت دیگر اعتراف کرد.

حسنوند با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیرشده، گفت: متهم به همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفی شد. همچنین تحقیقات ماموران پلیس برای شناسایی مال‌باختگان و کشف جزئیات پرونده همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر