زمان مطالعه: 1 دقیقه

عامل شهادت ستوان سوم امیر درویشی ادیمی در نیکشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.
19 آذر 1402
شناسه : 101135
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101135
168+
بالا
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت ستوانسوم امیر درویشی ادیمی از ماموران فراجا پس از چهار سال فرار در شهرستان نیکشهر خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه اظهار کرد: دی‌ماه سال ۹۸ در پی شهادت مظلومانه ستوان سوم امیر درویشی ادیمی از مأموران انتظامی کنارک، در درگیری با اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در بخش زرآباد این شهرستان مراتب شناسایی و دستگیری عامل اصلی شهادت این مأمور به صورت ویژه در دستورکار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش شبانه روزی پلیس متهم اصلی شناسایی و با توجه به متواری و مجهول المکان بودن او تلاش مأموران برای به دام انداختنش ادامه یافت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به این پرونده در جریان تحقیقات تخصصی خود سرنخ‌هایی از زندگی مخفیانه متهم به دست آوردند و در نهایت با تلاش مأموران پلیس و پس از رصد اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت‌های ویژه، عامل اصلی شهادت ستوان سوم درویشی ادیمی را در یکی از مسیرهای ارتباطی نیکشهر شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و خودروی وی را توقیف کردند.

وی با اشاره به اعتراف شرور دستگیر شده به شهادت این مأمور انتظامی بر عزم جدی پلیس، در برخورد قاطع با اشرار، قاچاقچیان و اخلالگران امنیت عمومی تأکید کرد.

آخرین اخبار «حوادث سیستان و بلوچستان» را در صفحه حوادث سیستان و بلوچستان و حوادث زاهدان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر