زمان مطالعه: 2 دقیقه

قتل مرد جوان در درگیری مستانه/ دفن جسد در خانه ویلایی اطراف تهران

با گذشت ۴ ماه از ناپدید شدن مردی، دوستش دستگیر شده و می گوید فرد آشنایی به خاطر سرقت، ‌دست به جنایت زده و جسدش را در یک خانه ویلایی دفن کرده است.
19 آذر 1402
شناسه : 101124
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101124
180+
بالا
با گذشت ۴ ماه از ناپدید شدن مردی، دوستش دستگیر شده و می گوید فرد آشنایی به خاطر سرقت، ‌دست به جنایت زده و جسدش را در یک خانه ویلایی دفن کرده است.

حادثه 24 - با گذشت ۴ ماه از ناپدید شدن مردی، دوستش دستگیر شده و می گوید فرد آشنایی به خاطر سرقت، ‌دست به جنایت زده و جسدش را در یک خانه ویلایی دفن کرده است.

حدود ۴ ماه قبل زنی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ناپدید شدن همسرش خبر داد. وی گفت: شوهرم که در کار خرید و فروش سکه های طلاست، آخرین بار برای انجام یک معامله کاری از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. هرجا که فکر کنید رفتیم از کلانتری ها گرفته تا بیمارستان و پزشکی قانونی اما هیچ ردی از همسرم به دست نیاورده ایم.

با ثبت اظهارات این زن، پرونده ای تشکیل شد و گروهی از ماموران اداره چهارم پلیس آگاهی تهران زیر نظر بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی، تحقیقات خود را برای یافتن مرد گمشده آغاز کردند. بررسی ها حاکی از آن بود که مرد گمشده آخرین بار با یکی از دوستانش به نام وحید قرار داشته است. به این ترتیب وحید بازداشت شد اما مدعی بود که اطلاعی از سرنوشت دوستش ندارد. با این حال تحقیقات از او ادامه داشت تا اینکه این فرد، ‌دیروز قفل سکوت را شکست و گفت مرد گمشده، به قتل رسیده است.

وی ادامه داد: مقتول دوستم بود که روز حادثه به همراه وی و یکی از دوستان مشترکمان به نام سعید قرار تفریح گذاشتیم. سعید گفت برویم یک خانه ویلایی در اطراف تهران اجاره کنیم. ما هم قبول کردیم و راهی یکی از شهرستان های حاشیه تهران شدیم. در آنجا سعید و مقتول مشروبات الکلی مصرف کردند و در حال شوخی و خنده با یکدیگر بودند. اما ناگهان درگیری میان آنها شکل گرفت که پایان مرگباری داشت؛ ‌سعید با چاقویی که روی میز بود دو ضربه به مقتول زد. این اتفاق خیلی سریع رخ داد به طوریکه من نتوانستم مانع شوم. بعد از قتل هم سعید گفت که او را از شر طلبکارانش راحت کردم. او می گفت سعید به چندین نفر بدهکار است، حال آنکه من شنیدم آن روز مقتول، ‌تعداد قابل توجهی سکه طلا همراهش بوده ومی خواسته آن را بفروشد. من احتمال می دهم که سعید با انگیزه سرقت سکه ها، جان دوستمان را گرفته است.

وی ادامه داد: آن روز من از ترسم فرار کردم و چون سعید مرا تهدید به قتل کرده بود، در این ۴ ماه به کسی حرفی نزدم تا اینکه پلیس دستگیرم کرد و من دیگر نتوانستم سکوت کنم. وی گفت: فکر می کنم سعید، جسد مقتول را در همان خانه ویلا دفن کرده باشد.

به دنبال اظهارات این مرد، بازپرس جنایی تهران دستور داد تا ماموران راهی خانه ویلایی مورد نظر شوند تا ببیند آیا جسدی در آنجا دفن شده یا نه. تحقیقات درباره ادعای دوست مقتول نیز ادامه دارد تا زوایای پنهان پرونده آشکار شود.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر