زمان مطالعه: 2 دقیقه

حرف های تلخ بازیگر معروف درباره امیرتتلو/ تتلو این نبود/ ما او را به این روز انداختیم!

سید جواد هاشمی گفت: ما به قدری به تتلو توهین کردیم که از کشور رفت، این خواننده از ابتدا این‌طور نبود، ما او را با توهین‌ها و ناسزاهایمان به این روز انداختیم.
19 آذر 1402
شناسه : 101115
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101115
179+
بالا
سید جواد هاشمی گفت: ما به قدری به تتلو توهین کردیم که از کشور رفت، این خواننده از ابتدا این‌طور نبود، ما او را با توهین‌ها و ناسزاهایمان به این روز انداختیم.

حادثه 24 - سید جواد هاشمی گفت: ما به قدری به تتلو توهین کردیم که از کشور رفت، این خواننده از ابتدا این‌طور نبود، ما او را با توهین‌ها و ناسزاهایمان به این روز انداختیم.

سیدجواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت‌وگویی با ایسکانیوز در واکنش به رفتارهای عجیب تتلو اظهار کرد: من معتقدم که تتلو شاعر و آهنگساز بسیار خوبی است، هزار کار بد کرده که دیگر او را دوست ندارم، اما زمانی به او گفتم که فلان آهنگ تو چقدر زیباست، هیچ گاه نگفتم فلان فلان شده این چه بود که تو ساختی؟

وی ادامه داد: ما به قدری به این خواننده توهین کردیم که از کشور رفت. این خواننده از ابتدا این‌طور نبود، ما او را با توهین‌ها و ناسزاهایمان به این روز انداختیم. چرا متوجه نمی‌شویم که دو میلیون نوجوان دنبال‌کننده این خواننده هستند.

هاشمی با بیان خاطره‌ای گفت: روزی کودکی من را دید و از من شماره آقای تتلو را خواست، من گریه‌ام گرفت و با خود گفتم که چرا یک بچه ۶ ساله باید دنبال شماره این خواننده باشد؟ چه کسی باید متوجه این شرایط شود؟ مسئولان که یا نمی‌فهمند یا می‌فهمند و می‌خواهند که سر پستشان باقی بمانند. ما مردم هم با رفتارمان آدم‌ها را تتلو می‌کنیم. مادر آن کودک ۶ ساله تذکر داد که این حرف را نزند اما همان مادر آهنگ تتلو را گذاشته که کودکش علاقه‌مند شده است. بعد با این شرایط مسئولان جلوی فیلم من را می‌گیرند. اگر می‌خواهند که دین را مستقر کنند این راهش نیست. اگر پیامبر هم اینطور فکر می‌کرد این تعداد مسلمان نداشتیم.

این گفت‌وگو ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ انجام شده و با توجه به بازداشت تتلو و انتشار آن در برخی سایت‌های خبری بدون ذکر منبع (ایسکانیوز) مجدد بازنشر شد.

آخرین اخبار فرهنگی را در صفحه اخبار فرهنگی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر