زمان مطالعه: 1 دقیقه

نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه/ عاملان درگیری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.
18 آذر 1402
شناسه : 101083
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101083
146+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح خبر اظهار داشت: در پی وقوع نزاع دسته جمعی در یکی از محلات حسن آباد فشافویه و قدرت نمایی و عربده کشی  و تیراندازی با سلاح ساچمه زن بین  دو نفر از اراذل و اوباش و مجروحیت 2نفر در یکی از روستاهای محدوده حسن آباد فشافویه، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل عملیات کلانتری 178 و پلیس اطلاعات این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: در ادامه با رصد اطلاعاتی و به کارگیری اقدامات پلیسی 2 نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و با ردزنی تخصصی مخفیگاه آنها در یکی از روستاهای اطراف شناسایی و در عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و  از مخفیگاه آنان 2 قبضه سلاح ساچمه زن و 4 فشنگ جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ طرهانی در پایان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: پلیس حافظ جان و مال مردم بوده و امنیت و سلامت آنان جزء ماموریت های اصلی سبز پوشان عرصه نظم و امنیت می باشد و کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه و حمل سلاح سرد و گرم امنیت مردم را خدشه دار نماید با واکنش سخت، قانونی و پشیمان کننده پلیس مواجه شده و از شهروندان نیز انتظار است، با گزارش به موقع هرگونه قانون گریزی، پلیس خدمتگزار را در ارتقای احساس امنیت جامعه یاری رسانند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر