زمان مطالعه: 1 دقیقه

قاتل خاموش جان ۲ نفر را در کنگاور گرفت

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲ نفر در اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در کنگاور جان باختند.
18 آذر 1402
شناسه : 101077
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101077
160+
بالا
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲ نفر در اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در کنگاور جان باختند.

حادثه 24 - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ۲ نفر در اثر خفگی با گاز مونوکسید کربن در کنگاور جان باختند.

مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی در کرمانشاه، از افزایش آمار فوتی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن طی ماه جاری در استان خبر داد.

 وی ادامه داد: هشتم آذرماه جاری مأموریتی مبنی بر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در روستای چم‌بطان سفلی هرسین توسط پایگاه‌های جاده‌ای چهر و بیستون انجام شد که در این حادثه سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و ۲ زن بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: امروز هیجدهم آذرماه به فاصله ۱۰ روز از این حادثه دردناک، متأسفانه ۲ نفر دیگر در رستم‌آباد کنگاور به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن فوت شدند.

وی تصریح کرد: کم‌دقتی در استفاده از وسایل گرمایشی در امکان سربسته و منازل مسکونی، به دلیل عدم رعایت هشدارهای امنیتی و سهل‌انگاری موجب رخ دادن حوادث ناگواری می‌شود.

قلعه‌سفیدی ضمن هشدار نسبت به افزایش تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در نیمه دوم سال بر رعایت نکات ایمنی در نصب و به کارگیری وسایل گرمایشی در فصول سرد سال تأکید و به  هم‌استانی‌ها توصیه می‌کند، در فصل پاییز و زمستان در استفاده از وسایل گرمازا که عمدتا به سیستم گاز شهری متصل است، نهایت دقت را داشته باشند.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر