زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجاوز به دهها زن و دختر جوان توسط مربی یوگا / شگرد باورنکردنی برای فریب دختران جوان

6 سال تحقیقات پلیس بین‌الملل برای دستگیری گرگوریان بیولارو که متهم است با راه‌اندازی تشکیلاتی مخوف در کشورهای مختلف، زنان و دختران را به بهانه آموزش یوگا آزار و اذیت و با قاچاق برخی از آنها اقدام به تجارتی کثیف می‌کرد، با دستگیری وی در پاریس پایان یافت.
17 آذر 1402
شناسه : 101041
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101041
279+
بالا
6 سال تحقیقات پلیس بین‌الملل برای دستگیری گرگوریان بیولارو که متهم است با راه‌اندازی تشکیلاتی مخوف در کشورهای مختلف، زنان و دختران را به بهانه آموزش یوگا آزار و اذیت و با قاچاق برخی از آنها اقدام به تجارتی کثیف می‌کرد، با دستگیری وی در پاریس پایان یافت.

حادثه 24 - 6 سال تحقیقات پلیس بین‌الملل برای دستگیری گرگوریان بیولارو که متهم است با راه‌اندازی تشکیلاتی مخوف در کشورهای مختلف، زنان و دختران را به بهانه آموزش یوگا آزار و اذیت و با قاچاق برخی از آنها اقدام به تجارتی کثیف می‌کرد، با دستگیری وی در پاریس پایان یافت.

گرگوریان بیولارو 71ساله، تشکیلات هولناک خود را در سال 1990راه‌اندازی کرد. او مدعی بود که نوعی از یوگا را آموزش می‌دهد که از طریق رابطه جنسی انسان‌ها را به درجات بالای معنوی می‌رساند.

این مرد شیطان‌صفت نخستین باشگاه خود را در رومانی تأسیس کرد. طی سال‌ها بعد، تشکیلات او در 33کشور مختلف توسعه یافت. براساس گزارش‌ها بیش از 35هزار زن و دختر جوان عضو باشگاه‌های این مرد بوده‌اند که عده زیادی از آنها مدعی شده‌اند که در این مدت قربانی سوءاستفاده جنسی گریگوریان و اعضای شبکه او شده‌اند.

گرگوریان همچنین متهم است که برخی از زنان را مجبور کرده برخلاف میلشان در فیلم‌های پورنوگرافی شرکت کنند و درآمد حاصل از آن را به او بدهند. قربانیان او همچنین گفته‌اند که وی آنها را مجبور به داشتن رابطه جنسی با افراد مختلف کرده و با اجبار می‌خواست که با تهیه فیلم‌های سیاه از خود، این فیلم‌ها را در وب سایت‌های مستهجن به اشتراک بگذارند.

به‌گفته مقامات فرانسوی، این مربی یوگا به قاچاق انسان، آدم‌ربایی و سوءاستفاده سازمان‌یافته از دیگران متهم است.

تحقیقات اینترپل برای دستگیری این مرد و اعضای شبکه‌اش از 6سال قبل شروع شد. گرگوریان در سال 2013در رومانی به جرم تجاوز به یک خردسال دستگیر و در دادگاه به تحمل 6سال زندان محکوم شد. اما فقط کمی بیش از یک سال در زندان ماند و بعد از آن با درخواست عفو مشروط او موافقت و آزاد شد. با این حال در سال ۲۰۱۷ درحالی‌که ممنوع‌الخروج بود از رومانی گریخت و در همان زمان زنان و دختران زیادی از او به جرم تجاوز و آزار و اذیت جنسی شکایت کردند. به این ترتیب نام مرد شیطان‌صفت در فهرست افراد تحت تعقیب اینترپل قرار گرفت. طولی نکشید که مقامات قضایی کشور فنلاند نیز علیه او به جرم قاچاق زنان و دختران اعلام جرم کردند و وی را تحت تعقیب قرار دادند.

با این حال وی 6سال تمام در حال فرار از دست پلیس بود تا اینکه چند روز پیش در شهر پاریس دستگیر شد. همزمان با دستگیری وی بیش از 40نفر از اعضای شبکه مخوف او که درارتکاب جرایمش با وی همدست بودند نیز دستگیر شدند.

در سال گذشته شکایت علیه گرگوریان چنان افزایش یافته بود که رسانه‌ها فنلاند و رومانی به این مرد لقب «جادوگر» داده بودند.

یکی از قربانیان او اگنس آرابلا مارکز است که به خبرنگاران گفته درحالی‌که تنها 15سال داشته با مرد شیطان‌صفت آشنا شده است. او توضیح داده: در ابتدا او خوب به‌نظر می‌رسید. با صدایی بسیار آرام صحبت می‌کرد و وقتی به کلاس‌های او رفتم، با دیدن زنان به ظاهر موفق ازجمله پزشکان و وکلا، همه تردیدها درباره او از ذهنم خارج شد. تا اینکه گرگوری مرا به خانه‌اش دعوت و مجبورم کرد که با ده‌ها نفر رابطه جنسی برقرار کنم و این در حالی بود که دیگر راه برگشتی نداشتم.

براساس این گزارش، هنگامی که پلیس هفته گذشته مرد شیطان‌صفت را دستگیر کرد، بیش از 50زن که در شرایط اسفناکی در 2 خانه شلوغ در حومه پاریس زندانی بودند آزاد شدند؛ آنها شامل اتباع رومانی، آرژانتین، آلمان، بلژیک و ایالات متحده بودند. گفته می‌شود درصورت اثبات اتهامات مرد شیطان‌صفت در دادگاه او با 30سال حبس روبه‌رو خواهد بود.

ارسال نظر