زمان مطالعه: 1 دقیقه

جزئیات سرقت مسلحانه از طلافروشی در سجاس زنجان

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: سارقان طلافروشی پس از ناکامی در سرقت از یک مغازه طلافروشی، فرار را برقرار ترجیح دادند.
17 آذر 1402
شناسه : 101032
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/101032
224+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: سارقان طلافروشی پس از ناکامی در سرقت از یک مغازه طلافروشی، فرار را برقرار ترجیح دادند.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: سارقان طلافروشی پس از ناکامی در سرقت از یک مغازه طلافروشی، فرار را برقرار ترجیح دادند.

 سرهنگ محسن غنیمتی (عصر پنج‌شنبه ۱۶ آذرماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دو نفر سرنشین یک دستگاه خودروی پراید، بعد از تیراندازی با سلاح شکاری به سمت یک باب مغازه طلافروشی در شهر سجاس و ناکام ماندن در ورود به مغازه، به‌دلیل حضور به موقع پلیس، فرار را بر قرار ترجیح داده و از محل گریختند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه، به هیچ‌یک از شهروندان آسیبی وارد نشد، ادامه داد: اقدام لازم برای دستگیری سارقان در حال انجام است.

این مسئول ضمن تقدیر از صنوف مختلف که با به‌کارگیری از آموزه‌های پلیسی و تجهیز محل کسب خود به تجهیزات بازدارنده از وقوع سرقت، در پیشگیری از وقوع چنین جرایمی، موفق عمل می‌کنند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک ، مراتب را از طریق شماره تلفن  ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

آخرین اخبار «حوادث زنجان» را در صفحه حوادث زنجان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر