زمان مطالعه: 1 دقیقه

زندان عاقبت زورگیران خشن در مولوی

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.
15 آذر 1402
شناسه : 100984
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100984
158+
بالا
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.

حادثه 24 - سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ سارق که از شهروندان با تهدید سلاح سرد زورگیری می‌کردند، خبر داد.

سرهنگ  اردشیر نادری؛ سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: چهاردهم آذرماه عملیات کلانتری 116 مولوی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان معروفخانی تهران بودند که به یک خودرو که سرنشینان آن افراد گذری از خیابان را زاغ‌زنی می‌کرد، مشکوک و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند.

 وی افزود: متهمان در همین حین شهروندی را درون ماشین کرده و با تهدید سلاح سرد از وی اقدام به زورگیری و سرقت تلفن همراه وی کرده که ماموران به سرعت برای دستگیری زورگیران وارد عمل شدند و متهمان به محض رؤیت خودروی گشت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش‌دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام‌تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهم به سایر گشت‌های انتظامی، خودرو متهمان متوقف و هر 2 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و دستگاه تلفن همراهی که لحظاتی قبل سرقت کرده بود کشف شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان در تحقیقات اولیه به جرم خود و 10 فقره سرقت مشابه معترف و اظهار داشتند پس از سرقت و زورگیری تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی می‌فروختند.

نادری با اشاره به سوابق متهمان در امر سرقت خاطرنشان کرد: در این رابطه 2 شاکی شناسایی و شناسایی مالخر اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر