زمان مطالعه: 1 دقیقه

دستگیری سارقان 30 میلیاردی طلا در خرم آباد

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف مقادیری طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.
15 آذر 1402
شناسه : 100980
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100980
138+
بالا
فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف مقادیری طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

حادثه 24 - فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری سارقان منزل و کشف مقادیری طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل و مقداری طلا در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سردار یحیی الهی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، سه نفر از اعضای باند سارقان و یک مالخر را در خرم‌آباد شناسایی و در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار الهی گفت: سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت منزل و دستبرد به طلاجات به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف و اموال مسروقه کشف و تحویل مال باخته شد.

فرمانده انتظامی لرستان در پایان از شهروندان خواست، از نگهداری طلا و اموال قیمتی در منزل خودداری و آنان را به صندوق امانات بانک بسپارند و از وسایل بازدارنده مانند دزدگیر، دوربین، حفاظ استفاده کنند.

آخرین اخبار «حوادث لرستان» را در صفحه حوادث لرستان و حوادث خرم آباد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

ارسال نظر