زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات ۴ نفر از میان شعله‌های آتش در کرمانشاه

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی کرمانشاه، چهار نفر که گرفتار شعله‌های آتش و دود شده بودند؛ نجات یافتند.
15 آذر 1402
شناسه : 100976
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100976
152+
بالا
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی کرمانشاه، چهار نفر که گرفتار شعله‌های آتش و دود شده بودند؛ نجات یافتند.

حادثه 24 - رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: با تلاش گروه‌های امداد و نجات آتش‌نشانی کرمانشاه، چهار نفر که گرفتار شعله‌های آتش و دود شده بودند؛ نجات یافتند.

آتش‌پاد غلامرضا رضایی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه امروز در کرمانشاه، اظهار کرد: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه امروز یک مورد حریق مغازه مکانیکی در جاده قدیم تهران به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شد که بلافاصله ستاد فرماندهی عملیات آتش‌نشانی گروه‌های امداد و نجات و حریق را همراه با سه دستگاه خودرو آتش‌نشانی از نردیک‌ترین ایستگاه به محل حادثه، اعزام کرد.

وی ادامه داد: حریق در مغازه‌ای اتفاق افتاده بود که طبقات فوقانی آن ساختمانی با ۲ طبقه مسکونی بود. از مغازه حریق در حال سرایت به طبقات بالا بود به طوریکه دودگرفتگی ناشی از این آتش‌سوزی باعث بروز خساراتی به این منازل مسکونی شده است.

  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: دود ناشی از این آتش‌سوزی موجب گرفتار شدن ۴ نفر در این دو طبقه مسکونی شده بود که با تلاش آتش‌نشانان و امدادگران، این افراد با استفاده از تجهیزات ویژه و تخصصی از میان شعله‌های آتش و دود نجات یافته و این حریق مهار شد.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: علت وقوع این آتش‌سوزی در دست بررسی است.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر