زمان مطالعه: 1 دقیقه

نجات عاملان قتل زن شاهرودی از چوبه دار

رئیس کل دادگستری استان سمنان در جریان سفر به شاهرود از کسب رضایت اولیای دم در آغازین روزهای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» خبر داد.
15 آذر 1402
شناسه : 100956
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100956
180+
بالا
رئیس کل دادگستری استان سمنان در جریان سفر به شاهرود از کسب رضایت اولیای دم در آغازین روزهای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» خبر داد.

حادثه 24 - رئیس کل دادگستری استان سمنان در جریان سفر به شاهرود از کسب رضایت اولیای دم در آغازین روزهای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» خبر داد.

محمدجعفر عبداللهی امروز (چهارشنبه، ۱۵ آذر ماه) اظهار کرد: ۲۰ ماه پیش، دو نفر اقدام به قتل یک زن شاهرودی کردند و در نهایت، حکم قصاص نفس صادر شد و در آستانه اجرا قرار گرفت. در آغازین روزهای پویش «به حرمت حضرت زهرا (س) می‌بخشم» ولی دم محکومان را بخشید و رضایت بی‌قید و شرط به‌دست آمد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با قدردانی از تلاش‌های شعبه دوم کیفری یک شاهرود، گفت: نکته قابل توجه این پرونده، اظهار ادب و ابراز ارادت ولی‌ دم به ساحت قدسی حضرت زهرا (س) است که موجب گذشت از قصاص شد و محکومان بدون پرداخت هیچ وجه مابه‌ازایی از قصاص رهایی یافتند.

عبداللهی افزود: از ابتدای سال تا کنون با احتساب این پرونده در شهرستان شاهرود، کسب رضایت از اولیای دم برای هشت محکوم به قصاص نفس حاصل شده است. این شهرستان در زمره شهرهای فعال استان در این زمینه محسوب می‌شود. امید است فرهنگ غنی عفو و بخشش به تخاصم و کینه‌توزی برتری یابد و آیین رحمت معارف اسلامی فراگیر شود.

آخرین اخبار «حوادث سمنان» را در صفحه حوادث سمنان حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر