زمان مطالعه: 2 دقیقه

مرگ سارق سابقه‌دار در درگیری با پلیس کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یک سارق سابقه‌دار که مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود پس از مواجهه با پلیس در تعقیب و گریز با ماموران فوت کرد.
14 آذر 1402
شناسه : 100931
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100931
267+
بالا
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یک سارق سابقه‌دار که مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود پس از مواجهه با پلیس در تعقیب و گریز با ماموران فوت کرد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: یک سارق سابقه‌دار که مظنون به سرقت خودرو، قطعات و محتویات آن بود پس از مواجهه با پلیس در تعقیب و گریز با ماموران فوت کرد.

سرهنگ علیرضا دلیری در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۵:۲۰ دقیقه صبح امروز در پی گشت زنی تیمی از ماموران در محله زیباشهر کرمانشاه، ۲ نفر از شهروندان به آن ها مراجعه و عنوان کردند فردی حدودا ۳۰ ساله ملبس به کاپشن آبی رنگ، جنب بلوک آموزش و پرورش در حال پرسه زنی اطراف خودروهای پارک شده است.

وی ادامه داد: ماموران با دریافت این گزارش به محل مورد نظر مراجعه و موفق به شناسایی فرد مورد نظر شده که پس از بازرسی بدنی از وی، ۲ عدد آچار که برای بازکردن درب خودروها از آن استفاده می شود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: پس از کشف این وسایل از متهم به سرقت، مامور گشت پلیس به یکی از دستان وی دستبند می زند اما این فرد با یک چاقوی حدودا ۳۰ سانتی متری که زیر کاپشن خود مخفی کرده بود به ماموران حمله ور شده و سپس با دستبند پلیس که بر دستان وی بوده اقدام به فرار کرده و متواری می شود.

 سرهنگ دلیری با بیان اینکه متهم متواری بی توجه به اخطارهای ایست پلیس حدود ۲۰۰ متر فرار می کند، ادامه داد: در همین راستا مامور پلیس جهت متوقف کردن متهم فراری ابتدا اقدام به شلیک ۲ تیر هوایی کرده ولی پس از بی توجهی این فرد، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی از کمر به پائین به سمت وی کرده و این فرد مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فرد زخمی تا زمان رسیدن اورژانس به محل به وی خدمات امدادی اولیه ارائه شد اضافه کرد: با وجود رسیدگی های فوری و اولیه پلیس به متهم زخمی، وی پیش از رسیدن اورژانس فوت و نیروهای مرکز فوریت های پزشکی با معاینه متهم، فوت وی را اعلام و جسدش را به پزشکی قانونی منتقل می کنند.

سرهنگ دلیری با اشاره به مشخص شدن هویت و سوابق کیفری متهم فوت شده و اینکه وی دارای ۲ فقره سابقه سرقت در حوزه اسلام آبادغرب و اسدآباد همدان است گفت: پرونده ای در این خصوص تشکیل و تحقیقات کماکان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث کرمانشاه» را در صفحه حوادث کرمانشاه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر