زمان مطالعه: 1 دقیقه

تیراندازی وحشتناک سارقان برای سرقت 206 در منطقه رضا شهر مشهد

سارق مسلح پیرمردی را که قصد داشت خودرواش را به درون پارکینگ منزل مسکونی ببرد با شلیک گلوله مجروح کرد و خودروی پژو 206 را به سرقت برد.
14 آذر 1402
شناسه : 100915
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100915
350+
بالا
سارق مسلح پیرمردی را که قصد داشت خودرواش را به درون پارکینگ منزل مسکونی ببرد با شلیک گلوله مجروح کرد و خودروی پژو 206 را به سرقت برد.

حادثه 24 -  سارق مسلح پیرمردی را که قصد داشت خودرواش را به درون پارکینگ منزل مسکونی ببرد با شلیک گلوله مجروح کرد و خودروی پژو 206 را به سرقت برد.

این حادثه حدود ساعت 2 عصر روز گذشته هنگامی در بولوار شهید کاوه در منطقه رضا شهر مشهد رخ داد که مرد 70 ساله ای به نام«محمدولی-ک» در حالی که همسرش سرنشین خودرو بود مقابل منزل مسکونی اش توقف کرد و از خودرو پیاده شد اما هنگامی که قصد داشت در پارکینگ را باز کند ناگهان هدف شلیک گلوله قرار گرفت و خون آلود بر زمین افتاد. در این لحظه، دزدمسلح سوار بر خودروی پژو 206 شد و از محل گریخت.

مجروح این حادثه بلافاصله به بیمارستان ولایت منتقل شد و تحت درمان قرارگرفت. با حضور نیروهای انتظامی در محل حادثه تحقیقات برای شناسایی دزد مسلح درحالی آغاز شد که بررسی ها نشان داد سارق از سلاح وینچستر برای شلیک استفاده کرده  است.

 آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر