زمان مطالعه: 1 دقیقه

چاقوکشی مرگبار به خاطر جاروی دستی پاکبان در مرکز تهران

عاملان قتل مرد جوان در چاقوکشی مرکز تهران به خاطر یک جاروی دستی پاکبانی دستگیر شدند.
13 آذر 1402
شناسه : 100891
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100891
201+
بالا
عاملان قتل مرد جوان در چاقوکشی مرکز تهران به خاطر یک  جاروی دستی پاکبانی  دستگیر شدند.

حادثه 24 -  عاملان قتل مرد جوان در چاقوکشی مرکز تهران به خاطر یک  جاروی دستی پاکبانی  دستگیر شدند.

اواسط مرداد ماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان لقمان حکیم مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به قاضی محمدمهدی براعه؛ بازپرس ویژه قتل شعبه سوم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، مأموران کلانتری 112 ابوسعید، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و تیم تشخیص هویت به همراه قاضی جنایی راهی سردخانه بیمارستان شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در سردخانه بیمارستان با جسد مرد جوانی اهل کشور افغانستان مواجه شد که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول در جریان یک نزاع دسته‌جمعی زخمی و به این مرکز درمانی منتقل شده اما اقدامات اورژانسی فایده‌ای نداشته و نهایتاً به کام مرگ فرو رفته است.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت مقتول و دوستانش به دلیل مالکیت یک  جاروی دستی پاکبانی  با افراد دیگری در مرکز تهران درگیر شده و مرد جوان در جریان این نزاع با ضربات هولناک چاقو به قتل رسیده است.

 تیم تحقیق در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی گسترده پی بردند، 3 نفر از عاملان اصلی جنایت به صورت مخفیانه به سمت یکی از شهرهای شرق کشور رفته و قصد دارند تا به صورت غیرقانونی کشور را به مقصد افغانستان ترک کنند که همین سرنخ کافی بود تا متهمان در یک قدمی بازداشت قرار بگیرند.

کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ راهی شهر مورد نظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند که این 3 مرد جوان در همان بازجویی‌های اولیه به شرکت در نزاع مرگبار جنوب تهران اعتراف کردند.

با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.  

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر