زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرگ 3 اوباش در درگیری مسلحانه با پلیس سلماس

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.
13 آذر 1402
شناسه : 100883
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100883
279+
بالا
فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.

حادثه 24 -  فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، از پایان شرارت اعضای باند اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار در سلماس خبر داد.

به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سردار رحیم جهانبخش با اشاره به عملیات پلیس برای دستگیری 7 نفر از  اعضای باند اراذل و اوباش سابقه‌دار در سلماس‌ اظهار داشت: ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی با  اقدام اطلاعاتی، اعضای باند اراذل و اوباشی که سابقه جرائم متعدد و  نیز ایجاد رعب و وحشت توام با قدرت‌نمایی همراه با سلاح، تهدید شهروندان، شرارت و ...  را داشتند، شناسایی کردند.

وی، با اشاره به عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری اعضای این باند بیان کرد: شب گذشته ماموران انتظامی طی یک عملیات  ضربتی برای دستگیری این اوباش سابقه دار وارد عمل شدند که در جریان این عملیات و درگیری مسلحانه میان پلیس و اوباش،  3نفر از  اعضای این باند مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند و 3 نفر نیز جان باختند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی، با اشاره به کشف سلاح در این عملیات گفت: یکی دیگر از اعضای این باند 7 نفره اراذل و اوباش سابقه دار و مسلح نیز دستگیر شد.

وی یادآور شد: پیرو تاکیدات  فرمانده کل انتظامی کشور مبنی بر برخورد قاطع با اراذل و اوباش،  بار دیگر اعلام می کنیم فرصت جولان به  اوباش شرور را نخواهیم داد.

جهانبخش گفت: مردم با تقدیر از خادمان خود در فراجا ، رضایتمندی خود را از اقدام قاطع  پلیس برای برخورد با اراذل و اوباش مسلح و سابقه دار اعلام کردند.

آخرین اخبار «حوادث آذربایجان غربی» را در صفحه حوادث آذربایجان غربی و حوادث ارومیه حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

 

 

ارسال نظر