زمان مطالعه: 4 دقیقه

مرد شیشه ای با ضربه سنگ دوستش را کشت

مرد معتاد که‌ متهم است دوست بیمار روانی‌اش را باضربه‌های سنگ به قتل رسانده، بعد ازهفت ماه،سکوت‌ خود را شکست‌.
13 آذر 1402
شناسه : 100863
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100863
121+
بالا
مرد معتاد که‌ متهم است دوست بیمار روانی‌اش را باضربه‌های سنگ به قتل رسانده، بعد ازهفت ماه،سکوت‌ خود را شکست‌.

حادثه 24 -  مرد معتاد که‌ متهم است دوست بیمار روانی‌اش را باضربه‌های سنگ به قتل رسانده، بعد ازهفت ماه،سکوت‌ خود را شکست‌.

اوایل اردیبهشت امسال زنی با حضور در شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران شکایت کرد شوهر میانسالش به بیماری روحی مبتلا شده و یکی از دوستان خانوادگی‌شان او را از مقابل خانه‌شان در تهران تحویل گرفته تا به بیمارستانی روانی منتقل کند که پس از آن خبری از شوهرش نشده است. سراغ بیمارستان‌ها رفته و دریافته شوهرش بستری نشده و حالا می‌ترسد بلایی سر او آمده باشد.

پرونده با دستور قضایی به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل و بعد از یک هفته مرد مورد نظر به نام سهیل بازداشت شد‌. او که مرد معتادی بود منکر هرگونه نقش داشتن در ناپدید شدن بهرام شد و مدعی بود که قرار بوده با هم ملاقاتی داشته باشند و وی را بابت بیماری روحی‌اش در بیمارستان روانی بستری کند اما نیامده و از وی خبری ندارد‌.‌

او همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد که با گذشت هفت ماه از این ماجرا سرانجام به خاطر عذاب وجدان، راز قتل دوستش را فاش کرد و گفت‌: من معتاد به شیشه بودم‌. چند سال قبل با بهرام آشنا شدم و ارتباط‌مان شکل گرفت‌. حتی به خانه‌اش در رفت‌و‌آمد بودم و خانواده‌اش مرا می‌شناختند. بهرام بیماری روحی داشت و خانواده‌اش در تلاش برای سلامتی او بودند. قرار شد که برای ادامه درمانش در بیمارستان روانی بستری شود‌. چون او به من اعتماد داشت خانواده‌اش قبول کردند که من او را برای بستری شدن به بیمارستان ببرم. آن روز با هم رفتیم. به اولین بیمارستان که رسیدیم ‌به‌‌دلیل شلوغی، ‌نوبت به او نرسید و از ما خواستند روز بعد مراجعه کنیم‌. با هم بیرون آمده و به بیمارستان روانی در جاده منتهی به ورامین رفتیم‌. اما آنجا نیز شلوغ بود و پذیرش امکان نداشت و قرار شد که روز بعد به آنجا سر بزنیم.

متهم به قتل ادامه داد: از آنجا بیرون آمدیم و مسیری را پیاده رفتیم تا به ایستگاه‌ تاکسی یا اتوبوس برسیم که او خسته شد. از او خواستم کمی استراحت کند‌ تا من هم شیشه مصرف کنم و حالم بهتر شود اما پس از یک ربع اعصابش به‌ هم ریخت و حوصله نداشت آنجا بماند و خواست راهی خانه شویم‌. خواستم منتظر بماند تا شیشه بکشم که قبول نکرد و با هم دعوای‌مان شد. من هم عصبانی شده و با برداشتن یک قطعه سنگ، دو ضربه به سرش زدم و باعث مرگ او شدم و جسد را همان‌جا رها کرده و در این هفت ماه راز قتل را پنهان کردم.

عظیم سهرابی، بازپرس شعبه نهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: با اعتراف متهم قرار شد که از پلیس شهرستان‌های ورامین، پاکدشت و اطراف آنجا استعلام شود و زمانی که متهم می‌گوید جسد را رها کرده، آیا در آنجا جسد مجهول‌الهویه پیدا شده است یا نه‌.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر