زمان مطالعه: 4 دقیقه

تجاوز به دختر جوان توسط مرد پولدار در خانه اعیانی زعفرانیه + جزئیات تکان دهنده

مرد میانسال که متهم است با کشاندن دختر جوان به خانه‌اش در شمال‌تهران، او را آزار و اذیت کرده بود در دادگاه کیفری منکر اتهامش شد. این مرد پیش از این به اعدام محکوم شده بود که حکم مجازاتش نقض شد.
12 آذر 1402
شناسه : 100825
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100825
237+
بالا
مرد میانسال که متهم است با کشاندن دختر جوان به خانه‌اش در شمال‌تهران، او را آزار و اذیت کرده بود در دادگاه کیفری منکر اتهامش شد. این مرد پیش از این به اعدام محکوم شده بود که حکم مجازاتش نقض شد.

حادثه 24 -  مرد میانسال که متهم است با کشاندن دختر جوان به خانه‌اش در شمال‌تهران، او را آزار و اذیت کرده بود در دادگاه کیفری منکر اتهامش شد. این مرد پیش از این به اعدام محکوم شده بود که حکم مجازاتش نقض شد.

سال گذشته دختر جوانی با مراجعه به ماموران با طرح شکایتی گفت: «دیروز قصد رفتن به مطب پزشکی در شمال تهران را داشتم. بعد از بیرون آمدن از مترو مردی با خودروی گران‌قیمت مقابلم توقف کرد. به من پیشنهاد دوستی داد که اهمیت ندادم. بعد اصرار کرد شماره‌ام را داشته باشد که قبول نکردم. سرانجام برای این‌که او را از سر خود باز کنم، شماره‌ام را دادم. وقتی از مطب بیرون آمدم، او مقابل در ایستاده بود و اصرار داشت سوار ماشینش شوم. به او گفتم شارژ گوشی‌ام تمام شده و می‌خواهم تاکسی اینترنتی بگیرم که گفت سوار ماشین شو و گوشی‌ات را شارژ کن. قبول کردم اما مدل گوشی‌های ما فرق داشت. بعد به بهانه این‌که مرا تا جایی برساند به سمت خانه‌اش در زعفرانیه رفت و گفت بیا بالا و گوشی‌ات را شارژ کن. بدون این‌که از هدفش خبر داشته باشم به خانه‌اش رفتم که در آنجا شربتی به من داد که بعد از خوردن آن حالم بد شد. او مرا به اتاق برد و آزار داد. خواستم مقاومت کنم که سرم را به لبه تخت کوبید.»

پس از این شکایت و تایید آزار و اذیت او از سوی پزشکی‌قانونی، متهم با دستور قضایی بازداشت شد. مرد میانسال در تحقیقات منکر آزارواذیت دخترجوان شد و گفت: «دخترجوان خودش به من شماره داد وبه زور شماره نگرفتم. وقتی گفت شارژر می‌خواهد او را به خانه بردم و چند شارژر به او دادم اما به گوشی‌اش نخورد. بعد هم بیرون آمدیم و به خانه مادرم رفتیم. او پایین ماند و من به خانه رفتم و بعد از چند دقیقه برگشتم. دختر جوان ادعا کرد گوشواره گران‌قیمتش در خانه گم شده اما من در خانه گوشواره‌ای ندیدم. بعد رفتنش از من به اتهام تجاوز شکایت کرد. او چند بار از ماشین من پیاده و سوار شد و اگر می‌خواست فرار کند راحت می‌توانست این کار را انجام دهد و به زور او را با خود همراه نکردم. اگر به او تجاوز کرده بودم، به مقابل خانه مادرم نمی‌رفتم که آدرس همه جا را یاد بگیرد.»

این پرونده در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک تهران رسیدگی و برای متهم حکم اعدام صادر شد. با اعتراض متهم و وکلایش به این حکم، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال و مجازات اعدام نقض شد.  به این ترتیب دیروز متهم دوباره در شعبه یازدهم دادگاه کیفری و به ریاست قاضی سجاد منافی‌آذر و با حضور دو قاضی مستشار محاکمه شد. در ابتدای این جلسه دختر جوان دوباره شکایت خود را مطرح کرد و گفت: «حاضر به بخشش این مرد نیستم. او مرا آزار داد و باید مجازات شود.»

متهم هم با رد اتهامش گفت: «قبول دارم با این دختر به خانه‌ام رفتیم اما هیچ رابطه‌ای با او نداشتم.» پس از دفاعیات متهم و وکلایش قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

آخرین اخبار «حوادث تهران» را در صفحه حوادث تهران حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر