زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازگشت خواننده درام به صحنه بعد از 40 سال

روزبه نعمت‌الهی پس از سال‌ها در تهران روی صحنه رفت و با اجرای گلچینی از آثارش، با دوستداران خود دیداری تازه کرد.
11 آذر 1402
شناسه : 100767
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100767
77+
بالا
روزبه نعمت‌الهی پس از سال‌ها در تهران روی صحنه رفت و با اجرای گلچینی از آثارش، با دوستداران خود دیداری تازه کرد.

حادثه 24 - روزبه نعمت‌الهی پس از سال‌ها در تهران روی صحنه رفت و با اجرای گلچینی از آثارش، با دوستداران خود دیداری تازه کرد.

به گزارش ایسنا، خواننده آلبوم «داروگ» که در دوران کرونا نخستین کنسرت آنلاین را در سالن خالی روی صحنه برده بود، پس از مدت‌ها بار دیگر با ارکسترش در برج میلاد روی صحنه رفت و در بخش‌هایی از برنامه نیز غافلگیری‌هایی را برای دوستدارانش در کنسرت داشت.

این خواننده با گلایه از برخی مسائل در ابتدای کنسرت گفت: «کنسرت برگزار کردن ماجرای پیچیده‌ای شده و در این روزگار دیگر کار سختی است اما فقط به عشق شما همه این مشکلات را حل کردیم و امشب کنار هم خواهیم بود.»

روزبه نعمت‌الهی که با انتشار آثاری با کلام مولانا در ابتدای دوران کاری‌اش شناخته شده بود، دو هنرمند رقص سماع و حرکات آیینی را نیز برای برنامه‌اش در نظر گرفته بود که در مقاطع مختلف اجرا روی صحنه می‌آمدند و به اجرای حرکات آیینی می‌پرداختند.

اجرای قطعه «زخم» با دو نوازی ویلنسل و پیانو، از پرطرفدارترین بخش‌های کنسرت این خواننده بود که با همخوانی دوستداران این خواننده در سالن اجرا شد. این خواننده در مقاطعی از اجرای خود، بدون میکروفون خواند تا قدرت اجرای زنده و حجم صدایش را به نمایش بگذارد.

اما مهمترین بخش کنسرت «روزبه نعمت الهی»، دعوت از دو نوازنده پیشکسوت روی صحنه بود.

«عین‌الله کیوان شکوه»، پدربزرگ درامرهای ایران و «آمیگو» (نوازنده قدیمی و سرشناس سازهای کوبه‌ای) با دعوت روزبه نعمت‌الهی روی صحنه آمدند. روزبه نعمت‌الهی ضمن تقدیر از آنها گفت: «این دو بزرگ، بیش از ۵۰ سال سابقه حضور و هنرنمایی در موسیقی ایران را دارند و امشب برای بزرگداشت آنها، با هم همخوانی می‌کنیم.»

آخرین اخبار چهره ها و افراد مشهور را در صفحه چهره ها حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید

ارسال نظر