زمان مطالعه: 1 دقیقه

۲۶ مصدوم در واژگونی اتوبوس در محور نیشابور-مشهد

مدیر مرکز اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۷۰ محور نیشابور_ مشهد ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.
10 آذر 1402
شناسه : 100731
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100731
233+
بالا
مدیر مرکز اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۷۰ محور نیشابور_ مشهد ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.

حادثه 24 -  مدیر مرکز اورژانس و حوادث پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: واژگونی اتوبوس در کیلومتر ۷۰ محور نیشابور_ مشهد ۲۶ مصدوم برجای گذاشت.

سید حمید حسینی در نیشابور اظهار کرد: در پی اطلاع مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور از وقوع واژگونی اتوبوس در محور نیشابور مشهد محدوده‌ی روستای دیزباد ۴ دستگاه آمبولانس از اورژانس نیشابور به محل حادثه اعزام شد.

مدیر مرکز اورژانس و حوادث پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اشاره به اینکه همزمان یک دستگاه آمبولانس از بینالود و یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر نیشابور به محل حادثه اعزام شدند، افزود: تعداد مصدومان حادثه ۲۶نفر است که یک نفر درمان سرپایی و ۲۵ نفر به بیمارستان حکیم نیشابور اعزام شدند.

در همین رابطه سید وحید حسینی مسؤول حراست بیمارستان حکیم نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ۲۵ نفر از ۲۶ مصدوم حادثه به بیمارستان حکیم منتقل شدند که از این میان ۱۷ نفر تبعه افغانستان هستند.

 سید وحید حسینی بیان کرد: رسیدگی به همه بیماران به طور کامل در حال انجام است و تاکنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.

آخرین اخبار «حوادث خراسان رضوی» را در صفحه حوادث خراسان رضوی و حوادث مشهد حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر