زمان مطالعه: 1 دقیقه

شکایت همسایه ها از یک استقلالی به خاطر پارتی های شبانه

در پی شکایت تعدادی از همسایگان از بازیکن تیم استقلال پرونده وی که در دادسرای انقلاب به حالت تعلیق در آمده بود مجددا به جریان افتاد.
08 آذر 1402
شناسه : 100703
منبع:
اشتراک گذاری
اشتراک گذاری با
تلگرام گوگل پلاس
لینک
https://hadese24.ir/news/100703
158+
بالا
در پی شکایت تعدادی از همسایگان از بازیکن تیم استقلال پرونده وی که در دادسرای انقلاب به حالت تعلیق در آمده بود مجددا به جریان افتاد.

حادثه 24 -  در پی شکایت تعدادی از همسایگان از بازیکن تیم استقلال پرونده وی که در دادسرای انقلاب به حالت تعلیق در آمده بود مجددا به جریان افتاد.

 ماجرا از این قرار است که یکی از بازیکنان تیم  استقلال  که ساکن شهرک غرب است به دلیل رفت و آمدهای فراوان به منزلش با شکایت تعدادی از همسایگان محل سکونت خود مواجه شده است.

در این ماجرا درگیری هایی بین بازیکن استقلال و یکی از ساکنان محل مورد نظر اتفاق افتاده که منجر به شکایت از وی در دادسرا شده اما در نهایت پرونده به این سمت پیش رفت که اگر مشکلات تکرار شود دوباره پرونده به جریان بیفتد و حالا نیز این پرونده دوباره به جریان افتاده است.

این بازیکن استقلال که در یکی از پست‌های عقب زمین بازی می کند در  شهرک غرب  آپارتمانی را اجاره کرده اما منزل اصلی وی در بلوار فردوس غرب تهران بوده و احضاریه به نام وی و آدرس منزل اصلی وی ارسال شده است.

 طبق پیگیری ها همسایگان بازیکن مورد نظر علیه وی استشهادی را هم جمع آوری کرده  و در اختیار دادگاه قرار داده اند.

آخرین اخبار ورزشی را در صفحه اخبار ورزشی حادثه 24 بخوانید.

صفحه اینستاگرام حادثه 24 را در اینجا دنبال کنید.

ارسال نظر